25/4/2009 a Castelldefels

alextxell

Totalwind Legend
Llevant amestralat moltes vegades, per vela de 5. jo he anat amb 5.3 a vegades inclus masa fort. No kites al aigua ni a la sorra, l'aigua ja no esta tant freda, en resum 4 hores i pico sesio i ara estic destroçat

Parece que en Castelldefels siempre sopla mas fuerte que en Barcelona ciudad, yo me he pasado un momento por la base sobre las 12:30h y la gente navegaba con 6.5 y segun decian iban bien de vela, el anemometro marcaba 14 - 17 nudos de NE

No estes tan seguro, yo creo que hoy soplaba mas fuerte por k era terral si es levante puro y duro creo que entra mejor en Barna.

En la base a partir de las 15h he navegado con 5,3 y 105 litros como hacía tiempo!!

també vaig sortir dissabte per la tarda a castelldefels, davant del pèndul (tinc el material allà).De moment estic enfeinada amb el waterstart i prenent contacte amb el material, el vent i el mar. Navegar poc, però contenta i aquesta vegada sense incidències amb els kites!

ens veiem,

neus

Molt be Neus, pensa que dissabte va ser una dia fortet

jo vaig estar a cambrils, llevant tot el dia, vam navegar desde la una fins les 17 + o menys, pero el vent va seguir. a primeres hores amb veles 5, 4,5, despres va vaixar un pelet. i feia sol.

Volver