Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
![meparto [meparto] [meparto]](/foro/smilies/meparto.gif)
alextxell dijo:Bunker se ha colgado pero en el Prat hay por lo menos 15 nuditos,Radjo quedate en la base please.
![risas [risas] [risas]](/foro/smilies/risas.gif)
gemma79 dijo:Jo peso 58 kgs i la veritat és que amb menys vent ja planeges. Amb la tabla Xantos F2 de 135 litres, 13 nusos i vela de 5,6 planejo de sobres. El que passa és que ja em vull anar canviant la tabla.
Enrike, amb la teva nova tabla de 110 l pots drissar, en cas d'apuro? Jo faig el water, però d'un costat encara el tinc una mica fluix, i amb poc vent, si no em cau la vela del costat que m'interessa, necessito poder drissar.
Per cert, demà com ho veieu? Pel matí treballo i confiava en poder navegar per la tarda a Malgrat. Però ara sembla que s'ha girat la previ i que només farà vent pel matí. Avui a la nit haig de decidir si m'enduc el cotxe carregat a la feina o no. Em farà una ràbia, carregar-me'l per no trobar vent...!
Apa, adéu!
radjo dijo:No voy finalmente ha bajado en todos sitios y no he ido a ninguno....![]()
. Que paso el sabado en Malgrat?![heavy [heavy] [heavy]](/foro/smilies/heavy.gif)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.