28 29 i 30 Garbi??

Lluis_CB

Totalwind Hero
Sembla que pot bufar un garbi potentillo... pero portem una ratxa de previsions fallides que ja no se que pensar... Aviam si es cert, demà baixare a S'Agarói vurem si entra algu el dia seguent!

http://www.windguru.cz/es/index.php?sc=39

Aquestes previsions de S-SW a l'hivern son més poc fiables... Crec que de Malgrat cap a dalt potser si tenen més fiabilitat (tot i que la força del vent se sol exagerar), però a la costa central i sud la solen "cagar".

Es exactament això, pero el que també es cert, es que de vegades ens ha sopres una garbinada força potent en aquestes dates i solen ser algunes de les millors sessions... pero no sol funcionar vaja...

Esperem que bufi ni que sigui un dia!

bon dia
fa una estona s'ha iaxecat a arenys un garbinet guapo, anire a mataró que es on tinc el materiaml i veure si surto desde allà o m'en vaig a malgrat, que feu vosaltres?

fiasco fiasco, [crybaby.gif] [crybaby.gif] [crybaby.gif] [crybaby.gif] [crybaby.gif] mentre preparaba el material per marxar el vent ha anat baixat, ber anire igualment pero segurament acabaré sortint amb la vela de 7,5. be ja veurem com acava tot [neng] [neng] [neng]

Bueno calma, dema es quan comença la previ...

HI ha vent de dilluns a diumenge, entre garbi i llevant, aixo sera una loteria... podria ser una bona manera d'acabar l'any i començar be el 2010... resem [aiba]

Llu'is, jo dem[a he de pujar a S-Agar'o... la previ la veig fora prometedora... pujar'e amb material.

Aquesta nit somiar'e amb una ventada descomunal a la platja de s-agar'o!!!

Aviam si ens veiem i ens apuntem una sessi'o d-aquelles que es recorden molt temps.

*osti, no s'e qu[e li ha passat al teclat que va com vol...( aquests xinos!...

Jo si dema bufa anire tan aviat com em sigui possible (tampoc matinare, pero quan abans millor).

Quins nervis! A treures el monu!

Definitivament hi ha una entrada de SW imponent a la zona costa brava... Pujaré amb 100 litres + 4.7 - 5.7 - 6.5... perquè no crec que sigui un garbinet d'aquells amables i suaus, sinó un garbinassu d'hivern per a 4.7.

Aniré a mirar a S'Agaró... amb possibilitat de canviar a Platja d'Aro si ho veig millor.

Abans de les 13 estaré per allà. Espero trobar els lokals a l'aigua si la cosa funciona.

Volver