28-29 on hi ha previ???

carli

Totalwind Gurú
Res dons lo dit, voldria que m'ajudessiu per anar a navegar dissabte i diumenge, sera l'ultim abans d'estiu, estic mirant st pere, trabucador,etc..

Veig que a trabu, es mante el mitjorn el dos dies.

Ja direu que us sembla, no la vull cagar una altre vegada.. [muro] [muro]

qui volgui apuntarse ja sap, eh riky....

carli dijo:
Res dons lo dit, voldria que m'ajudessiu per anar a navegar dissabte i diumenge, sera l'ultim abans d'estiu, estic mirant st pere, trabucador,etc..

Veig que a trabu, es mante el mitjorn el dos dies.

Ja direu que us sembla, no la vull cagar una altre vegada.. [muro] [muro]

qui volgui apuntarse ja sap, eh riky....

Aixo si que es una directa,molt directa,a veure he mirat Trabu i el que em surt pel diumenge que es fiable es un SE que rola a S alla al migdia,si es veritat teoricament com s'ha comportat per norma quan he anat alla a les 15 hrs poden bufar tranquilament 15 nussos,comença a pujar a les 11 en punt,bastant fiable que passi,sense nubuls i amb una temperatura de 22 graus....ho veig bastant be qyue sigui aixi,ara mirare el windfinder a veure que diu,normalment es queda una miqueta curt,l'ultim cop que ho vaig mirar va ser amb radjo el dia dels 25 nussos i marcaba uns 8-9 nussos,un desfase total,pero fins dema no sera bastant mes fiable,te bona pinta,marca Mestralet al mati i rola a Sud a la tarda,aixo el dissabte,es molt facil que diumenge estigui igual,normalment no varia tant d'un dia per l'altre,es mante igual 2-3 dies i despres a lo mijor (molt factible)que marqui que entra de N i fluixet com una brisa marina de aigua freda,jejeje.

Jo fins dema no m'arrisco a dir com estara,puc dir el que penso segons la meva experiencia (un perill,us enrrecordeu d'un dia que varem anar i treure 7.2 com a vela mes gran???us va anar be oi?),jo fins dema no dire alguna cosa segura del Delta.

Si radjo baixa es molt posible que triumfem tots els que hi vagin (jo inclos si baixo).

Aixi que fins dema!!!

en sant pere el sábado tienes tramuntana que si aguanta todo el día puede estar muy bien, Si te vas para sant pere el sábado lo mejor es ir tempranito.
En trabu el sábado habrá que ir para llegar sobre las 12-13h para esperar el garbí que pueda entrar a partir de las 13-14h
A mi personalmente me gusta navegar más con garbí que con tramuntana, más peligroso y racheado, pero es más fácil acertar con tramuntana que con garbí.

Además si subes dos días yo me iría para Sant Pere, ya que el sábado si subes temprano navegas fijo y el domingo por la tarde tiene pinta de entrar un garbí potentito, con lo cual tb navegarás, en trabu el único día que pinta algo bien es el sábado.

radjo dijo:
en sant pere el sábado tienes tramuntana que si aguanta todo el día puede estar muy bien, Si te vas para sant pere el sábado lo mejor es ir tempranito.
En trabu el sábado habrá que ir para llegar sobre las 12-13h para esperar el garbí que pueda entrar a partir de las 13-14h
A mi personalmente me gusta navegar más con garbí que con tramuntana, más peligroso y racheado, pero es más fácil acertar con tramuntana que con garbí.

Además si subes dos días yo me iría para Sant Pere, ya que el sábado si subes temprano navegas fijo y el domingo por la tarde tiene pinta de entrar un garbí potentito, con lo cual tb navegarás, en trabu el único día que pinta algo bien es el sábado.

Lamento tener que decir que tienes razon,yo el sabado-sabadete para Sant Pere Pescador y domingo-dominguete para estudiar como un cosaco cosaquete(mas que nada para que rime).Pues lo dicho,escapadita para Sant Pere.Y esta tarde alguien sale???no se si podre...

Yo esta tarde rezaré para navegar en Altafulla como siempre, dios mediante seguiré rezando para que entre un garbinet el sábado por la tarde....

Sigue entrando de norte en Tarragona 12 nudos, con lo que si cambia vamos a flipar del garbinet que va a entrar...

a las 16.30h espero estar navegando en altafulla

Hola a tots!

El diumenge algú baixa cap al delta des de barcelona amb lloc al coxe per un més? Si és així m'agradaria apuntar-mi! (si la previ aguanta) [sing]

Salutacions!

Avui dissabte algu navegara per sagaró o per sant pere, si em confirmeu vent pujaré, tinc un mono [ojos] [ojos] [ojos] [ojos] [ojos]

A saga massa fluix. He arribat a veure borregos a alta mar pero no tinc cap vela gran :(

en fi,3 mesos snse fer res!

Vull un viatge jaaaa

bones peña, ahir dissabte al trabu a partir de les 17 va començar a pujar el vent fins a 12 nusos de sud amb raches de 14 el planet justet amb la 6,4 i millor amb la 7,5 pero just. a veure avui que tal, ahir vam ser el Riky, jordi i jo.

carli dijo:
bones peña, ahir dissabte al trabu a partir de les 17 va començar a pujar el vent fins a 12 nusos de sud amb raches de 14 el planet justet amb la 6,4 i millor amb la 7,5 pero just. a veure avui que tal, ahir vam ser el Riky, jordi i jo.

Va estar espectacucal,quan pugui posare report,no tinc fotos de ningu navegant,peroposare tres fotos amb report senser,ara no puc,semblo un angles que acava de sortir de la Barceloneta,l'unic que comento es que un home que anava per alla em va deixar la seva Bic Metal Rock de 130l amb la meva vela,vaig deixar la JP 120,(no tirava,faltaven uns tres nusos mes),la segona trasluchada va ser una pasada,que ja comentare amb el report pas a pas,no se si la va veure en Carli o en Jordi,pero puc asegurar que va ser unica,qui vulgui ho pot intentar,la voldria anomenar,trasluchada granota,ja veureu per que ho dic,Fins aviat!!!

Starboard Formula.jpg

Aquesta foto es una sorpresa que donare despres,per cert Lluis,ves fent pesas i posanta en forma jo amb un mes sense navegar i estic fet pols i a sobre em va donar una rampa.....

Volver