31-1-2-3 Febrer'11

[/quote]
No estic segur. No dic que no, pero de la manera que el porto fins hi tos picant amb la palma no me'l noto massa.
Pot ser es per els meus super-pectorals. Alex has de fer mes exercici.... [risas][/quote]

Eric, no sera que et queda aixins?

image-D5FD_4C691445.jpg

[meparto] [meparto] molt bo alextxell.

avui ha estat molt bé, bona temperatura exterior, 15ºC tot i que l'aigua seguia freda, força gent per ser un dia entre setmana i a l'hivern, entre 8-10 veles a l'aigua, algún valent sense gorro, ni guants, ni escarpins. Jo he sortit amb 86 lts i 4,2 i he anat força bé, amb bones rampes per saltar...

be, ja porto 2 dies aquest any. [cheer.gif]

Jordi, com ho veus per demà a Port?
Creus que encara aguantarà la tramontana, la previ diu que demà comença a afluixar,
i avui crec que ja ha afluixat bastant a Sant Pere.
Penses que val la pena pujar demà?

Ostres!! jo he anat a Port dimarts 4.7, dimecres 4.0 massa fort i vaig aguantar 20 min. i avui 4.7 de 12 a 14:30 una mica passat a mig dia, però molt divertit bones rampes per saltar!!
Jordi Navata....no ens coneixerem mai??? jajajaja
salutacions
demà més a Port""

fern dijo:
Jordi, com ho veus per demà a Port??
Hola, doncs no ho se, la previ marca baixada i ara no esta bufant gaire, no tinc clar q aguanti. Jo dema no navegare es elmeu aniversari, en faig 37 i anirem amb la dona a les Angles a fer snow.

Ostres xavi avui segur q hem coincidit, jo he entrat a l'aigua cap a la una i mitja, anava amb la 3s 87 lts verda i vela manic blava 4,2. En xavi de windiscovery i jo em entrat junts.

Al final hem pujat avui a port i hem pogut aprofitar el que quedava de tramontana un parell d'hores o potser algo més..amb la 5.9 de vegades algo just pero altres estones bastant bé. Dia molt assolejat i gens de fred.

Volver