31 Octubre: Garbí per fi

salvi

Totalwind Hero
Sembla que la previ es confirma: garbí a Malgrat, Barcelona i potser més amunt cap a les comarques gironines.

Temperatures altes i SW isobàric.

Avui només ha estat l'aperitiu... el cap de setmana, EL PLAT FORT.

Salvi ets un crack tio, el puto amo. Previ per d'aqui a un mes tens mes mono k jo xato.

pero.. vols dir que noi es 1 de novembre??? o dema ja ha de entrar??

ben mirat estava pensant que seria molt bó programar una trobada el 31 de novembre que segur ningú té res programat i si la previ és de garbí GENIAL. que us sembla? a més podriem dedicar el 31 de novembre com a dia oficial del sub foro de Catalunya.

dema a casa fent punts..... :) diumenge on hem de anar?? a palamos entra be o massa guarro el garbi? perque alla a sant antoni queda com arrasarat no?

Crec que Palamos es un bon lloc per garbí, però ara per ara la millor previsió es per Sant Pere. Y dilluns super mestralada per Riumar!!

Ei compans, sembla que el diiumenge pinta be, jo segurament em quedi amataró que es on tinc el material , sino pujare a malgrat. a veure si mullem [risas] [risas] [risas]
Salut i bon Windsurf

Malgrat te molt bona pinta pero suposo que jo tambe esperare, encara que si espero molt despres ja no em dona temps de anar enlloc.

Negatiu, pujare a Malgrat vui assegurar la navegada. Home si algu de la zona em pases el movil per mp ho agrairia, aixins puc trucar abans de sortir.
Algu hi anirà?

M'estic plantejant on anar demà. Segons Windguru Pro, com més al nord més fort estarà i més d'hora entrará. Cap a migdia 12-13 ha de començar a entrar. Segons com ho vegi emquedo a Malgrat o pujo fins Palamos o Sant Pere.

Volver