31 Octubre: Garbí per fi

jo anire a malgrat.. pero fins les 12 no hi sere...

de moment no fa res... contra tot pronostic a ctelldefels 9 wsw....

Aquí a Bcn el panell de Windfinder (a la meva firma) ja ha girat de sw... només cal que el dia s'aixequi... a veure si acabo la feina i em passo per la Base.

be, ja tinc la familia sopada i el nen dormint! 😁
ha esta be a malgrat per 5.7 -6.5.. de 12 a...... fins que la vista aguanti a les 18, 00 encara navegaven un parell.. no se pas com hi veien!!

Molts kites i regata del circuit catala, o sigui que erem una pila!

Al final a sant pere no ha entrat res no?

Cachis en la mar!!! He pujat fins Palamós i punxada total. Bé, alguns han planejat un quart d'hora amb 5,8-6,3, però s'ha acabat de seguida [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro]

Veig que a Malgrat i a Barna s'ha aprofitat el dia, he estat a punt de parar a Malgrat però pensava que quant més cap al nord sería més segur. En fin...

Ostres que bé m'ho he passat, hem navegat fins a reventar(jo de 13h a 17h paran a jalar un entrepar), almenys jo!
Al arribar he flipat amb els velons de la penya d'slalom... quina canya, jo amb 6 metres y de puta mare i aquests amb 8, 9 i alguna 10 crec que he vist de vela, com si res.
Hi havia moltissima gent a l'aigua, en un moment he contat unes 60 cometes, i segur que m'he deixat unes cuantes, quin trafic deu meu, pero cap problema...

Quan repetim????

Gas

ostres [aiba] palamos puxat! si normalment sempre va u n parell de nusos mes que malgrat!! [aiba] [aiba]
el busca marcat maxim del dia 18wsw a les 17:40 ...

aixo si es mala sort !

not dijo:
be, ja tinc la familia sopada i el nen dormint! 😁
ha esta be a malgrat per 5.7 -6.5.. de 12 a...... fins que la vista aguanti a les 18, 00 encara navegaven un parell.. no se pas com hi veien!!

Molts kites i regata del circuit catala, o sigui que erem una pila!

Al final a sant pere no ha entrat res no?

He estat a Sant Pere, recollin la caravana fins a las 16:00 y res de res.

Triumfada a Malgrat desde les 11:30 mes o menys fins a les 17:00 NON-STOP nomes un parellde vegades a veure aigua.
Avui estic fet pols

Quina enveja , jo tenia intenció de navegar auqest diumenge, pujar a Malgrat pero pel matí alagafar la nena he fet un mal gest i he petit una cerviclagia, amb dificultat per moure el coll amb dolor [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] , aixi que a caseta fent repos [crybaby] [crybaby] [crybaby] [crybaby] [crybaby] , es la falta d'entrenament.Llastima a mes el cap de setmana vinent segurament no podre navegar i durant la setmana per a mi es impossible aixi que fins d'aqui 15 dies no mullo :( :( :( :( :(
salud I Bon windsurf

felicitats als que heu pogut navegar, jo a casa amb dinar familiar, però és que s'ha de fer bondat que aquest cap de setmana que ve pinta a tramuntana forta [heavy] de fet avui ja està port per 4,7 - 4,2 però jo avui estic "castigat" amb reunions i tinc un setmana força complicada a la feina pel que a espera el cap de setmana. [crybaby]

donçs esperarem al cap de setmana, avui s'ha navegat a Castelldefels pero ha sigut el tipic Ponent de Kastas, corre corre la ratxa 1 o 2 bordos a mort i a esperar la seguent.
Per cert en euna d'aquestes ne volgut fer 3 bordos i m'ha tocat sortint nedant, amb les onades que hi havia, la trencant i tot [sorprendido] per sort a les revolcades no he trencat res [risas]

al final vaig fer una escapada "nocturna" a Port, vaig navegar de 4 a 5 estava molt desfaçat vaig sortir amb 3,7 i 76 lts i havia moments que anava passat. després dutxa ràpida i a les 6 a seguir amb la feina. [bonk]

Volver