38 litres menys sota els peus: de l'infern a la glòria

Pipe82

Usuario activo
Mensajes
92
Puntos
0
Ubicación
Menorca - Es Castell
Hola companys,
simplement us escric per compartir amb vosaltres (a l'aigua acostumo a estar un poc sol, la veritat) l'alegria que m'omple des d'abans d'ahir, el primer dia que vaig poder provar com déu mana la nova JP 110 del 2009 i una Gaastra Matrix de 7 metres. Quina bojeria! Fins ara he anat sempre amb la bic techno 148 litres i una aleta de 50, patint sobretot pels turmells quan la taula s'enlairava a l'hora de superar el choppy... Quin canvi, amb els straps ben al canto, la JP només es separava de l'aigua quan així ho volia jo, i flexionant les cames superava el choppy sense ni adonar-me... Al principi, evidentment, va ser com tornar a començar, amb l'imperatiu de clavar la virada per no enfonsar la proa, però el que vaig notar és que el waterstart és més fàcil amb una taula més petita. La trasluchada, que ja sortia un poc chunga amb la Bic, segueix sent l'assignatura pendent.

Res, m'aniré fent a la JP, que m'he comprat en vistes a tornar cap a Catalunya i navegar a mar obert, que fins ara he tingut Fornells on l'aigua es manté més o menys planeta.

Salut!! Per cert, si algú té algun model antic de la càmera GO PRO que es vulgui treure del damunt, ja sap!
 
Interesant reflexio per als que encara estem amb taules amb volum, per si un dia millorem de nivell, podernos aventurar amb una de menys litres sense inseguretats. Encara que falti un temps de practica per aixo... [risas]
 
Bona planxa noi, a disfrutar toquen !!!

Pipe82 dijo:
.... fins ara he tingut Fornells on l'aigua es manté més o menys planeta.

Apa que no havia disfrutat jo a Fornells !!! [sing] ... les primeres planejades als footstraps van ser allà, fent curses amb els velerets de l'escola dels anglesos ... i els bords amb tramuntana des de l'escola de'n Ramon fins Sa cabra Salada encara els recordo ... speeeeeeeed (m'ho semblava, clar) i trabujada ( millor dir intent) entre els ànecs al tornar !!! I abans de marxar de l'illa, una caldereta de comiat a Es Cranc era de rigor !!!

... fa molts anys [fcp]
 
Ah, Josep Maria, Fornells és ara mateix el principal culpable de la meva prolongada estança a l'illa, on vaig arribar per treballar un mes i ja porto pràcticament tres anys i mig... No m'imagino navegant a una altra banda, potser perquè encara estic aprenent.. Fins que no tregui una trebujada mínimament decent, d'aquí no em mou ningú!! Després de cada sessió, jo que tinc poc pressupost, em conformo amb unes tapetes a La Palma!

Salut!
 
Jo a Fornells, l'unic cop que hi he estat va ser per les festes majors i em vaig ficar a la plaça a aixecar cavalls, ja m'enteneu, aixo tan tipic de Menorca que ara no recordo com es diu. [aiba]
 
"Jaleo" en diuen.

crobol dijo:
Jo a Fornells, l'unic cop que hi he estat va ser per les festes majors i em vaig ficar a la plaça a aixecar cavalls, ja m'enteneu, aixo tan tipic de Menorca que ara no recordo com es diu. [aiba]
 
silent dijo:
"Jaleo" en diuen.

crobol dijo:
Jo a Fornells, l'unic cop que hi he estat va ser per les festes majors i em vaig ficar a la plaça a aixecar cavalls, ja m'enteneu, aixo tan tipic de Menorca que ara no recordo com es diu. [aiba]

"ES Jaleo !!!

Gin i pomades a dojo [ojos] !!! L'endemà no hi ha qui navegui [fcp] ...
 
Doncs jo aquest estiu el problema l'he tingut a l'inrevés, sempre coincidia el dia de jaleo amb una bona ventada i, després de nosequantes hores al mar, amb el sol, les lentilles, el cansanci... ni la pomada podia treure'm d'aquell estat d'ensimismament de després d'un bon dia de windsurf, quan comença a caure el sol i sents que ja has fet tot allò que havies de fer durant el dia, i t'estires un moment al sofà i.... ¿què dius que passa el 'Jaleobus' (servei antiborratxeres al volant del Consell) d'aquí a deu minuts?? Bua..
 
Volver
Arriba