5-6 i 7 juny '09

salvi

Totalwind Hero
Sembla que dissabte pot tornar-se a repetir una garbinada com la de dimecres a Barcelona.

Com ho veieu?

Resta d'spots?

Atencio Castelldefels13,2 nussos ratxa de 17 "GARBI" piro a la platja en un parell d'heretes.

jo aqesta tarda nire a platja d'aro quan acabi l'examen de economia d'empresa, i ja mi quedare fins diumenge, haviam si enganxo vent!!! salut i vent

Kastas 2 ratxa de 4 buffffffffffff aixo s'haura de seguir molt al minut, o.............

"ESTAR A PUESTO"

ja ja ja ja j aja j aj aj ja ja

hoy yo creo que es más fácil que entre en Altafulla de Levante que no en barna, espero...

El sábado hay previ de garbi en todo el litoral central, je, je....

Las previs así parecen indicarlo para el sabado, pero puede que sea un viento algo aponentado, cuidado con los bordos largos [isla]

salvipardas dijo:
Sembla que dissabte pot tornar-se a repetir una garbinada com la de dimecres a Barcelona.

Com ho veieu?

Resta d'spots?

Estarem pendents, encara que estic més liat aquest finde que la pata d'un romano!!

Nois tinc una torticulis impresionant. algu sap com me la puc treure de sobre?

Descansando de navegar un par de dias [goofy] jajajaja

Si la torticolis es debida a navegar ... mal asunto.

A mi a veces cuando llevo un buen rato navegando me duelen las cervicales un poco.

Si la torticolis es por dormir en mala posición prueba con reflex y tomate un ibuprofeno.

Negativo, es de navegar el miercoles.

Puede ser ser de ir dando saltitos, la verdad es que fui mucho rato a fondo pero lo que sice a fondo con la ST.

alextxell dijo:
Negativo, es de navegar el miercoles.

Puede ser ser de ir dando saltitos, la verdad es que fui mucho rato a fondo pero lo que sice a fondo con la ST.

Alex,prueba un vasito de agua con azucar y me dices...para la torticolis,aunque es mas para agujetas pero igual te ayuda algo,pero lo mejor descansar una semanita de navegar y darnos envia,sana pero envidia,aunque lo mejor es descansar un poquito,lo digo por que cada vez que te leo has navegado al menos durante dos semanas seguiditas y eso......corroe mucho,jejeje.

Preveient la xufla d'avui, ahir vaig anar al metge i li vaig dir que tenia un compromis pel cual havia d'estar necessariament l 100%.
Nois em donar unes xufles que m'han deixat nou, aico si crec que a les 20:30 ja estab ko i fins avui a les 09:45 no m'he aixecat. No em fa mal res, ara ja veurem demà. Pero tampoc em pot fer mal per que vaig a veure els ac/dc. [neng]

jo vaig navegar dissabte a a cambrils, desde les16 fins les 17, despres va caure poc a poc. avui pintaba be cap les15 30 raches de mes de 20 nusos, pero ha durat una hora y despres 11nusos de m...no he estat a temps.

yo navegué sábado y domingo en la Mora

sábado con 5.3 aunque debería haber montado 6.5 y el domingo con 7.5 a tope entraron muy bien los gabís en la zona de Tarragona, por una vez en la vida, creo que hemos ganado la partida a barcelona estoy petao...

boines a tots!!el disabte a platja d'aro, vaig navegar de 13.30 fins les 19 aproximadament, nvaig muntar dos packs, np expression 5.7 i f2 spice 116l, i north instinc 5.0 i jp freestyle wave 91litres. I anava canviat depenen del si el vent pujava o no!!, pero va estar mol i mol guapo!!

ara a esperar iam si dma torna a entrar i sino a pel finde!!! a la pwa [platano2] [saludo]

Volver