6,7/4/2013

Algo entrará no? [bonk] Hi ha un parte collonut de dema fins dijous...
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Avui què? De mom 10-13 BCN, 7-11 Castelldefels... A veure si s'anima
 
Al final bastant bé a Barcelona tot i que tenia poc temps per navegar. Aquesta setmana té booona pinta [smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif]
 
Trabucador per 5,7-6,5. Quant de temps sense navegar un garbi alli...

Enviado desde mi GT-I9000 usando Tapatalk
 
En Not ho explicarà millor, pero a Malgrat força be el Garbi, fluctuant per a 5.3 a 6.0. El anemomentre marcava entre 18 i 25kn l'¡estona que he estat mirant.

Per part meva, el meu retorn al windsurf esta sent mes dur del que em pensava. La meva condicio fisica esta per terra, de seguida quedo exaust, i la poca tecnica que tenia crec que l'he perdut. Ja ni els waters em surten fins... Jo creia que aixo era com anar en bici... [risas]
 
Paciencia Eric , només t'has mullat dues vegades... desde la reincorporació.

Ha estat molt be, per 5.2 i després com dius s'ha estabilitazat a 18-20 per 6mts còmodo. De fet jo encara vaig millor amb 6 que amb 5.2.

AL final del dia desbarrat per 4.7 pero ja en teniem prou... [meparto]
 
A Cabrera un grapat de gent.Fresqueta, sobre tot a les mans. 50/50 wind/kite. He navegat fins les 18:00 amb 6.0 una mica passat. altres anaven amb 5.5. Llavors a pujat ,l'anemòmetre marcava tota l'estona 24-26kn i crec que ningú anava mes de 5.0. S'ha complert la previ de garbí guapo a la tarda [platano2]
 
Jo he arribat tard a kastas i anava justet amb 5.3, pero despres s'ha enxufat i he estat fins les 20:30 i perque es feia fosc! Sesio memorable!
 
Questa any (i final del pasat) estan siguent memorables. Els millors k recordo, en 5 mesos i un munt de navegades la vela d 6 l'he fet servir 2 vegades, tot lo demes d 5,2 cap abaix, i la 4,5 treu fum!!!!
 
Volver
Arriba