6 de 7?

Enrike

Totalwind Hero
A ver si al menos conseguimos 6 de 7

Son las 10h de la manaña y en Barna soplan 6-7 nudos de sur!!!!

Aquí en Sant Pere fa molta calor i espero una bona marinada.
Air res de res.

De moment al Prat tot tranquil, masa de sur i fluixet. Pero no pinta gens malament, amb aquesta calor segur que si fica.

no tengo el material, grrrrr lo tiene mi cuñado en su casa, hasta que no lo baje a la base no podre navegar..

es una mierd...........................

suerte

Yo he conseguido 5 navegadas en 7 dias, mi mujer esta que muerde jajajaja, voy a tener que bajar el ritmo :(

¿Alguien lo supera? [culo2]

Carli, si tienes mucho mucho mono te puedo dejar material, actualmente tengo dos tablas y dos velas en la base (pero solo una botavara)

Por cierto ¿has estrenado ya tu vela de 8m? esa tengo que catarla yo :mrgreen:

Enrike... parlant de material, si tens ganes de provar la 115, ja et diré on la tinc i lliurement, ok? Ja ens veiem. (i Carli el mateix, clar)......... i de pas li treiu la pols 😁

Sí Salvi, tengo muchas ganas de probarla.

Principalmente para compararla con la F2 115L que me he comprado.

De hecho mi primera idea era comprar una C2 a Camilo pero dí con una muy buena oferta y finalmente me decidí por la F2.

Ya me diras donde la tienes, y tranquilo que hace muchisimo que no catapulto, de todas formas le pondré el protector a la botavara y el desviador de mastil por si acaso.

A ver tus impresiones Enrike...

Hoy por fin ha subido, a eso de las 15.30h....

Conseguit 6 de 7 en Aquarius Sant Pere.

1 - Mestral 4,2 i 82l.
2 - Mestral 4,2 i 82l.
3 - Gregal 8,5 i 104l.
4 - Tramontana 4,7 i 82l.
5 - Mestral 4,7 i 82l.
7 - Llevant 8,5 i 104l.

El meu secret:

Estar prejubilat, tenir tot el día i estar en el Camping mes que en Barna.
Desde el 15 de Març ja he navegat 25 dies.

Bon vent.

Jo tambe 6 de 7 entre Sant Pere i Castelldefels. Amb 109ltrs i 7.6 molt fluixet pero amb una miqueta de pumping i la ajuda dels cambers, "Slalom day"
Aixo si, amb una taula d'slalom hagues triomfat.

Es una Fanatic tripleX (programa free-move)crec que del 2005 de 109ltrs, que va absolutament genial. Ara me la vui vendre per comprarme una C2.
Si saps d'algu? me la venc per 300€, la taula esta perfecta. Es al model que ara li diuen Hawk

avui ha entrat el garbi correctament tb al tordera... navegant de 1 [heavy] a 19.30 amb 6.5 y 8 metres, resultat no tinc pell a les mans.... [bonk] [bonk]

dema com ho veieu? malgrat , palamos?

salut!

Tens pensat una d'slalom, eh que sí?... Considera tb la possibilitat d'una freewave (performance)... o millor demana-li consell al Camilo.

La meva ja saps que està esperant que la posis a prova... tothom que l'ha provat ha flipat.

Prejubilat!!!!!

Pero si el dia que et vaig coneixer al Prat sembles molt jove [ojos2]

Realment ets un makina, vela 8,5 amb taula de nomes 104L!!! ja fuciona be aquesta combinació?

kikeaudi dijo:
Conseguit 6 de 7 en Aquarius Sant Pere.

1 - Mestral 4,2 i 82l.
2 - Mestral 4,2 i 82l.
3 - Gregal 8,5 i 104l.
4 - Tramontana 4,7 i 82l.
5 - Mestral 4,7 i 82l.
7 - Llevant 8,5 i 104l.

El meu secret:

Estar prejubilat, tenir tot el día i estar en el Camping mes que en Barna.
Desde el 15 de Març ja he navegat 25 dies.

Bon vent.

Si, Salvi aquesta es la taula pero sense protector de proa, i crec que si a algu l'interesa podem arribar a un acord segur.

Volver