9 mesos de vida. Visca CatalunyaWindsurf!

salvi

Totalwind Hero
Eo! Aviat acabarà l'any i ja farà 9 mesos que vam inaugurar el fòrum de CatalunyaWindsurf a Totalwind.

Podríem fer alguna valoració. També m'agradaria que diguéssiu quin ha estat per vosaltres el millor report que hem publicat... 😁

salvipardas dijo:
Eo! Aviat acabarà l'any i ja farà 9 mesos que vam inaugurar el fòrum de CatalunyaWindsurf a Totalwind.

Podríem fer alguna valoració. També m'agradaria que diguéssiu quin ha estat per vosaltres el millor report que hem publicat... 😁

Jo nomes dic un parell de coses,encara li queda molt per oferir a Catalunyawindsurf de Totalwind,hem conegut gent nova de Valencia i altres jocs,inclos Madrid,pero se que aixo no s'acabat,continuarem donan canya a qui vulgui.
El report que mes m'agradat,son tots els que s'han fet i els que queden,per que aixo em demostra que aquest esport es viu,i a sobre ens agrada,ja sigui mirar com practicar.Per mi aixo es el mijor report que hem o que puguem oferir a la resta de companys de navegacio siguin d'on siguin,pros i no pros.Nosaltres som el mijor report que s'ha fet enlloc,els windsurfistes.

L'altre dia vaig veure un report a la tele d'uns kiters i surfistes que anaven en un baixell buscan el vent o les ones per Hawai.Amb el kite em vaig quedar sense gust ni res,pensava ... amb windsurf es disfruta molt mes,i amb surf pasava el mateix.Inclos en un dels reports,sortia un windsurfista,com anava,a mes es veia que disfrutava com un boig.No es pot comparar a cap altre sport.

Tens tota la raó. Encara podem donar molta més canya i disfrutar COMPARTINT aquests moments IRREPETIBLES a l'aigua, en persona o a Totalwind/CW!!!

Ara, els reports que recordo amb més carinyo són aquells en què hem pogut o heu pogut coincidir uns quants.

Espero poder sortir algun dia abans que acabi l'any! [heavy]

Fins aviat!

salvi

salvipardas dijo:
Tens tota la raó. Encara podem donar molta més canya i disfrutar COMPARTINT aquests moments IRREPETIBLES a l'aigua, en persona o a Totalwind/CW!!!

Ara, els reports que recordo amb més carinyo són aquells en què hem pogut o heu pogut coincidir uns quants.

Espero poder sortir algun dia abans que acabi l'any! [heavy]

Fins aviat!

salvi

Llavors em fas un truc,jo vull sortir.

Eeeepppppp companys, jo no fa molt que hi soc per aquest foro pero de moment es l'unic foro que m'esta oferint algo. Amb gent d'aquest foro he quedat per anar a navegar desde el primer dia que vaig entrar. Penso que es un foro super obert en el cual no hi ha problema per quedar amb gent siguis d'on siguis ni tinguis el nivell que tinguis. Jo he frequentat alguns foros en els queals semblaba que havies de ser un pro per poder anar amb ells a algun puesto.
D'aqui ja us he posat cara a uns cuants, no vui posar noms per si emdeixo a algú i nomes vui dir una cosa.
"ENCARA DONAREM MOLTA CANYA"
"VISCA CATALUNYA WINDSURF"

Nois que us sembla un quedada abans de que acabi l'any per fer-nos una foto de familia?.
Si no pot ser, podriem enviar tots una foto en la cual sortisim i fer un petit "collage", segur que per aqui hi ha algu que domina fotoxop.

alextxell dijo:
Eeeepppppp companys, jo no fa molt que hi soc per aquest foro pero de moment es l'unic foro que m'esta oferint algo. Amb gent d'aquest foro he quedat per anar a navegar desde el primer dia que vaig entrar. Penso que es un foro super obert en el cual no hi ha problema per quedar amb gent siguis d'on siguis ni tinguis el nivell que tinguis. Jo he frequentat alguns foros en els queals semblaba que havies de ser un pro per poder anar amb ells a algun puesto.
D'aqui ja us he posat cara a uns cuants, no vui posar noms per si emdeixo a algú i nomes vui dir una cosa.
"ENCARA DONAREM MOLTA CANYA"
"VISCA CATALUNYA WINDSURF"

Nois que us sembla un quedada abans de que acabi l'any per fer-nos una foto de familia?.
Si no pot ser, podriem enviar tots una foto en la cual sortisim i fer un petit "collage", segur que per aqui hi ha algu que domina fotoxop.

Molt bona ideia,suposo que en Salvi s'encarregara ja que te el telefon de practicament tots,pero hem de quedar abans de cap d'any per navegar,llavors ens farem fotos en grup i ho pasarem Tate!!!!! [sing] [sing] [heavy] [heavy]

salvipardas dijo:
Uuueeeeeeeeeeiiiii!!!!!

D'esquerra a dreta: Radjo - Salvi - Carli - Riky (assegut)
Darrera la càmera: Enrike!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: [heavy]
P1060852.JPG

Prat del llobregat, estiu 2008!

Ja m'he perdut salvi ?¿?¿?¿?¿

rikywave dijo:
salvipardas dijo:
Uuueeeeeeeeeeiiiii!!!!!

D'esquerra a dreta: Radjo - Salvi - Carli - Riky (assegut)
Darrera la càmera: Enrike!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: [heavy]
P1060852.JPG

Prat del llobregat, estiu 2008!

Ja m'he perdut salvi ?¿?¿?¿?¿

Ara,ara no em sortia la foto,tragava una miqueta,si,si,si del Prat,que en Carli i jo ens varem quedar penjats sense vent quan tornavem i varem arribar a una platja delcostat,jejeje,que fort!!!!!la tenieu amagada?

Hola!
jo no puc opinar gaire perquè apenes fa setmanes que visito el foro regularment i escric, però em sembla genial i també tinc la sensació que es molt obert a tothom, pros, semi-pros, no pros, i principiants...
jo si es fa una quedada i puc, m´apunto, ni que sigui per treure fotos!!!

Bon vent a tothom ...i sembla q demà si el windfinder no enganya..torna a fer llevant a barna...avui no he pogut [crybaby] ......feina+compromisos amicals

Va ser un gran encert integrar l'antic fòrum i web de Catalunyawindsurf al projecte més gran de Totalwind. Hem crescut i se'ns han obert noves possibilitats de conèixer a gent nova... des de València fins a França. Això és genial.

Navegar i disfrutar plegats és el que importa! Passem de pijerío, de marquisme i tonteries, de si tens nivell o ets un patata... tant ens en fot! Us asseguro que jo aprenc tant dels qui en saben molt com dels qui comencen... Al final tots et trensmeten el seu entusiasme per NAVEGAR i les vibracions de navegar en grup són impagables... A més si ets windsurfista i apassionat és com si ens coneguéssim de tota la vida, parlem el mateix idioma, som una gran família!

Aquest és l'esperit que inunda aquest fòrum. Ningú és més que l'altre. Som windsurfistes perquè estem feliçment malalts!!!! Ah! i si algú s'oblida la taula i coincideix amb algú del fòrum, MAI es quedarà sense navegar. Això, segur! [heavy] [heavy]

Dono fe d'aixo, jo vaig trencar la botavara a Trabucador i Ricky lo primer que va fer va ser obrir el seu ford i dexarmen una.

Estoy totalmente de acuerdo en todo lo dicho, para mi este foro me es extremadamente útil para navegar más y mejor sí gracias a las previs, gracias a las quedadas, gracias a los comentarios de los foreros con info sobre el viento y sobre spots desconocidos para mi, por medio de las quedadas y generosidad de algunos que me han dejado probar tablas y velas y me han ensañado algunas cosillas para progresar.

Gracias a todos los que formais parte de CatalunyaWindsurf!

´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´¶¶
´´´´´¶´´´´´¶´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´¶´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶
´´´´´´¶´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´¶´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶
´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶
´¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶¶
´¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´

[crybaby] [crybaby] [crybaby] [crybaby] Leo esto y me emociono,no puedo,es superior a mi,es.....especial.Siempre he querido un ambiente familiar,de gente con la que se pueda hablar,navegar,difrutar de una cerveza sin o con es igual,de coger el coche e ir unos cuantos a navegar,sin problemas,sin tapujos y como no,con un sentimiento comun.Algo que no se encuentra ni en la calle,ni en casa ni en el trabajo,un ambiente sano,alegre,emotivo y lo que es mejor en este mundo,.....de amistad.Un ambiente que no se encuentra desde hace años y en el que todos,querian estar.Dicen que el hombre fue hombre cuando piso la Luna,yo digo que fue humano cuando se relaciono.Salvi dice que son 9 meses,todos decimos que los que faltaran y personalmente digo que pase lo que pase,elamor que sentimos por este deporte y que nos ha unido,jamas nada podra separarlo.

Solo daros las gracias de corazon a todos/as por ser como sois,nunca dejeis de ser asi.

GRACIAS.

[bonk] [bonk] [bonk] [bonk] [bonk] [bonk] [bonk] [bonk] [bonk]

Enhorbona a tots , sobretot per l'esperit d'amistat que manifesta el rikywave......

Salutacions des de Mallorca....... [platano2] i Bon vent

GUILLEM Mca. dijo:
Enhorbona a tots , sobretot per l'esperit d'amistat que manifesta el rikywave......

Salutacions des de Mallorca....... [platano2] i Bon vent

Gracies Guillem,de debo tenim aquest esperit o al menys alguns,per no dir tots,ara a Mallorca tambe teniu aquest esperit esportiste i molt bons spots,Cala Ratjada,Formentor mes planet pero amb Tramontana funciona molt be,Palma Nova,Soller,etc....A mes sou molt bona gent per alla i la sobrasada i ensaimades que teniu estan o estaven de mort.Jo he viscut i he navegat alla durant 14 anys (viure)navegant uns 7-8 anys.Ara apenes m'en recordo de com trasluchava o planejava per alla,pero si que m'ho vaig pasar de maravella.Sortia per Illetes,Cala Ratjada o Formentor,Illetes militar per aixo,pero es navega molt pèro que molt be per alla.Salutacions desde Catalunya per "Ses Illes",per mi de lomijor que tenim al Mediterrani amb diferencia.

Hola he estat una mioca desconectat ultimament , es que fa poc que soc pare i he estat liat JEJEJE) pero ja tornio estar en ruta i espero navegar mes que en el 2008.
La veritat es que es un foro on hem trovo molt agust a i les vegades que he quedat , senpre ha estat una experiencia inolvidable , i no nomes per la navegada sino sobretot per la gent amb qui m'he trovat i he navegat.la eritat es que es un foro obert, no importa el nivell ni res nomes una passió i ganes de pasars'ho bé. i aixo dona moltes possibilitats per coneixer gent nova.
Per5 aixo proposo fer una quedada un dia (tan se val la previ) simplement una quedada d'aniversari, si naveguem doncs millor que millor, pero fer una quedada per trobant-se tots i celebrar-ho. Que us sembla?
saluacions i bon windsurf

Eugeni dijo:
Hola he estat una mioca desconectat ultimament , es que fa poc que soc pare i he estat liat JEJEJE) pero ja tornio estar en ruta i espero navegar mes que en el 2008.
La veritat es que es un foro on hem trovo molt agust a i les vegades que he quedat , senpre ha estat una experiencia inolvidable , i no nomes per la navegada sino sobretot per la gent amb qui m'he trovat i he navegat.la eritat es que es un foro obert, no importa el nivell ni res nomes una passió i ganes de pasars'ho bé. i aixo dona moltes possibilitats per coneixer gent nova.
Per5 aixo proposo fer una quedada un dia (tan se val la previ) simplement una quedada d'aniversari, si naveguem doncs millor que millor, pero fer una quedada per trobant-se tots i celebrar-ho. Que us sembla?
saluacions i bon windsurf

Muchas felicidades papá

Lo de la trobada es buena idea, pero a ver si suben un poquito las temperaturas [ojos]

Volver