Atenció a la previ de llevant pels pròxims dies...

silent

Totalwind Superhero
Mensajes
3.308
Puntos
0
Pues eso! Tot i que les previs de llevant amb els dies es solen desinflar, diferents models donen component de llevant per tot el mediterrani, fort al sud (quien lo pillase...) i moderat a la costa central catalana.
 
I demá que? a les 8 del mati a l'aigua u que? com ho veus? estic per plantarme al club amb 6metres "en mano" al es 8 del mati... [roto2gaydude.gif]
 
On es el llevant????

sembla que ara gira de nord a nord-est.... pero miseria
 
en castefa parece que sopla algo pero en vilanova en popkite no sale nada y en winfinder real tampoco, si te costa que están navegando, alex, es bueno saberlo porque a lo mejor es que marcan de menos popkite y demás...
 
Eric / wind dijo:
Pero si ja ho estavem comentant aqui : http://www.totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=24&t=65211&start=15 [sorprendido]


Oooops, perdò, no ho havia vist.

Quina enveja de 20 kts a Malgrat, llàstima no haver-ho pogut aprofitar. Me he acostat a Badalona a les 17:30 però estava molt justet tot i que hi havia gent, però anaven només a estones.
 
Estic fet un putu lio... al windguru sembla que per dissabte a Malgrat o Cabrera algo es podría fer... pero al windfinder marca que res a partir de barcelona cap amunt.

De quin us fieu més? Que feu els que controleu les prediccions?, jo només tinc el dissabte pel mati per navegar...

Merci i Gas!
 
Volver
Arriba