Avantatges i inconvenients dels diferent clubs de windsurf

La otra cara de la moneda de la Base Nautica [ojos]

Lo tengo en cuenta Carli.

Sobre los bañistas en Julio, ¿realmente no se ha podido llegar a salir a navegar de tanto bañista?, ¿no hay un canal de salida al agua señalizado por bollas?

Precisamente Julio creo que es el mejor mes de vientos en Barcelona, menuda faena si eso es así.
 
Enrike dijo:
La otra cara de la moneda de la Base Nautica [ojos]

Lo tengo en cuenta Carli.

Sobre los bañistas en Julio, ¿realmente no se ha podido llegar a salir a navegar de tanto bañista?, ¿no hay un canal de salida al agua señalizado por bollas?

Precisamente Julio creo que es el mejor mes de vientos en Barcelona, menuda faena si eso es así.

No, no, no... no sha arribat mai a l'extrem de no poder navegar per culpa dels banyistes. Només faltaria! 😁

Això sí... el juliol els has de sortejar i a vegades passar demanant disculpes... millor anar amb bona educació.

Quan hi ha nens banyant-se A DINS de les boies (és per flipar, sí) millor fer-los sortir o avisar-los... de bon rotllo sempre.

No problem 😁

salvi
 
Ada, de totes formes pasa-ti i demana per el Gato i li comentas lo de que et vols canviar. Si no hi ha puesto t'apuntara a una llista, ara ve la cuota de renovació i segur que hi ha gent que marxa. Pero espabila, si pots ves aquest cap de setmana.
 
salvipardas dijo:
Referent al tema de l'aparcament dins del recinte de la Base. Tohom sap que no està permès. Només pots entrar amb el cotxe per carregar o descarregar, 15-20 minuts i prou.

Però no em resulta tan molest l'incivisme o la irregularitat ocasional, com el fet que hi hagi "privilegis", és a dir, abonats que entren amb una senyora furgo, la planten allà, naveguen i quan es cansen se'n van tan tranquils sense que cap responsable els amonesti (considero que no em pertoca a mi encarar-me a la gent o assegurar l'ordre a les instal·lacions).

Sembla una provocació, tenint en compte que, com dius, a 300 metres hi ha un aparcament ben gran.

salvi

Avui el personal de la Base ha obligat a un company a retirar la furgo de dins del recinte. El company s'ha resistir una mica però al final ha entrat en raó. Fins aquí correcte. Tots hem de respectar les normes.

Ara bé, avui no he pogut més i m'he queixat a recepció. Resulta que fan retirar els vehicles i furgonetes que molesten, però n'hi ha UNA (de vegades DUES) que semblen intocables i que MAI, repeteixo MAI ningú els crida l'atenció ni els recorda les normes. M'han dit que ja comunicarien la queixa al jefe. Però ningú ha fet res i la furgo ha estat allà al mig fins que el navegant ha plegat. Ho he trobat escandalós. Per què passa això?

Aquest tema em toca molt la moral.
 
Paseu pel Bunker, crec que queden un parell de plaçes d'algu que ha marxat a ultima hora.
 
Salvi, ¿esas furgonetas no serán de algún socio mayor de 65 años?, en la base por lo menos hay dos, uno que siempre está por allí, cuando sopla poco saca su skate y le pone una vela. Otro es un alemán que tiene más de 70 años y también navega bastante!!!!. Los mayores de 65 años tienen derecho a dejar el coche dentro de la base mientras navegan.

Aun así lo cierto es que la organización en la base es un desastre total, cada dos meses se contabiliza el número de veces que todos hemos navegado y si estas entre los 50 que más han navegado consigues derecho a tener vela montada. Yo por fin lo conseguí!, tengo derecho a vela montada para estos meses de Julio y Agosto, sin embargo no me entere hasta el 30 de Julio!!!!! y no ha sido por qué no lo preguntara, lo pregunté a principios de Julio y me dijeron que no, me enteré que sí el otro día y por casualidad!!!. He perdido el mejor mes del año la posibilidad de tenerla montada y el mes de agosto estoy casi todo fuera de vacaciones [bonk]
 
No, no, Enrike. Tu et refereixes al Sr. Hans i al Sr. Jordi, companys veterans de la Base. Jo em refereixo a navegants que no són ni majors de 65 ni treballadors de la Base ni res... Li comentaré al gerent quan el vegi, perquè per mi és un misteri sense resoldre.

Àlex, gràcies per la invitació, ja ens agradaria estar en un club com el Bunker... Però has de considerar que quan bufa en vint minuts estem a la Base...

Enrike, abans posaven una llista penjada a la paret amb els que podien deixar la vela muntada...
 
Enrique, no tendrías que haber dejado el CMV, allí no hay listas ni competis para tener la vela montada... i el parking es bien grande....

jajajajaja
 
camilo dijo:
Enrique, no tendrías que haber dejado el CMV, allí no hay listas ni competis para tener la vela montada... i el parking es bien grande....

jajajajaja

Bueno puede que algún día regrese al cmv no lo descarto. Quizás cuando se complique el aparcamiento por la zona de la base.

En el cmv el parking es bien grande pero de pago, cada vez que iba a navegar metia el coche en el parking del port olimpic y me dejaba una media de 8€ multiplicado por las 5 o 6 veces como minimo que iba a navegar por mes en temporada alta/media se me iba más de 40€ al mes solo en parking.

Lo de tener vela montada en la base realmente lo he conseguido a la primera ya que la lista se actualiza cada dos meses, si más o menos uno navega con regularidad es fácil tener vela montada.
 
salvipardas dijo:
salvipardas dijo:
Referent al tema de l'aparcament dins del recinte de la Base. Tohom sap que no està permès. Només pots entrar amb el cotxe per carregar o descarregar, 15-20 minuts i prou.

Però no em resulta tan molest l'incivisme o la irregularitat ocasional, com el fet que hi hagi "privilegis", és a dir, abonats que entren amb una senyora furgo, la planten allà, naveguen i quan es cansen se'n van tan tranquils sense que cap responsable els amonesti (considero que no em pertoca a mi encarar-me a la gent o assegurar l'ordre a les instal·lacions).

Sembla una provocació, tenint en compte que, com dius, a 300 metres hi ha un aparcament ben gran.

salvi

Avui el personal de la Base ha obligat a un company a retirar la furgo de dins del recinte. El company s'ha resistir una mica però al final ha entrat en raó. Fins aquí correcte. Tots hem de respectar les normes.

Ara bé, avui no he pogut més i m'he queixat a recepció. Resulta que fan retirar els vehicles i furgonetes que molesten, però n'hi ha UNA (de vegades DUES) que semblen intocables i que MAI, repeteixo MAI ningú els crida l'atenció ni els recorda les normes. M'han dit que ja comunicarien la queixa al jefe. Però ningú ha fet res i la furgo ha estat allà al mig fins que el navegant ha plegat. Ho he trobat escandalós. Per què passa això?

Aquest tema em toca molt la moral.

Durant el Juny i el Juliol jo em vaig estar queixant tant al personal de la Base com a l'Àngel (gerent i màxim responsable). Em va demanar que li donés un vot de confiança, que no tornaria a passar. Però va seguir passant, hi ha certa gent que arriba, amb la furgo o amb el cotxe, aparquen allà, monten i es posen a navegar. ( i no parlo del Jordi i del Hans que tenen tot el dret a fer-ho).
M'indigna moltíssim, i com ja vaig dir fa un temps, és una falta de respecte i d'educació.
Jo també vaig amb cotxe a la Base, però em busco la vida per aparcar, i ara està complicat pq ja no hi ha l'explanada del complex de la Marbella. Però aparco per on puc, o pago un parquing. És el que s'ha de fer.
Jo tb podria entrar amb el cotxe, aparcar allà i a navegar, i a més sóc dels què hi vaig d'hora. Però no ho faig. I tinc molt poc temps per navegar.
Ademés de tot això, els cotxes molesten per passar amb el material muntat, sobretot si portes la taula i la vela en un sol viatge.
Què passarà si per culpa de passar pel costat del cotxe fent equilibris, un cop de vent em reventa la vela contra el cotxe ?? Em pagarà una vela nova el sr del cotxe ?? O la BAse ??
Encoratjo a tothom q quan vegi cotxes es queixi, només així es podrà aconseguir q no aparqui la gent dins.
Sinó al final haurem de jugar a veure qui arriba primer i aparca dins.
 
Jo crec que la forma de forçar la situacio es que tothom aparqui dintre i ja caura pel seu propi pes.
 
No Àlex, això ja es feia i era un caos. la Base va posar ordre i ara només un parell de "listillos" ho fan com si fossin els amos (bé, almenys a l'estiu, ara fa temps que no hi vaig).

Com diu el David (Dre), el que s'ha de fer és no deixar que ens vacil.lin i queixar-nos sistemàticament.

Perfectament definit el problema: falta de respecte i mala educació.

Salutacions a tothom!
 
Seria una bona idea, i còmoda, enviar mails sistemàticament, després de navegar, desde casa amb calma, escriure un mail de queixa.
He mirat a la web de la Base i no trobo mail; he trobat aquest formulari de contacte:
http://www.basenautica.org/contacte

Algú disposa d'una adreça electrònica ???

David
 
Volver
Arriba