Avui 18-22 nusos de garbi...

not

Totalwind Legend
Curiosament malgrat funciona! avui hem tingut 3horetes de 18-22 nusets!!

A fondo amb 5.7 y jo amb 6.5 per no momntar la 5... [bonk]

Fresqueta.... 10º [platano]

Collins amb Malgrat, sabia que bufava, pero no tant!! Crec que no ha bufat enlloc més.

Per cert, estic mirant de equipar-me millor per l'hivern (traje ja tinc un 5/3 de bona qualitat i guants uns que de moment valen, em faltaria caputxa i escarpins). Amb que heu navegat (roba d'abrig) i que tal?

k cabrons, jo ja no trec el material de la furgo. Not si divendres entra avisaaaaaaaaaa

Meteosim preveia 13-15...la veritat es que he anat pensant amb sortir amb formula(per aixo no he dit res per aqui), hi teniem 8-10 nusos al busca el temps d'arribar estaba en 12-14, formula impossible massa mar encara de la tempesta de dies passats, a mes entre que decidia 15.. 17.. 6.5 i a laigua al rato passadisim pero no prou com per baixar....

jo i un altre win compartint fred....
2 kiters dels locals...

Dia amb nubols, Neopre del decatlon de 45 leuros escarpints i els guants els he deixat a un company que tenia fred. Desseguida els he trobat a faltar..

A veure divendres que passa [applaudit]

A on de meteosim mireu exactament? Veig que tenen apartats específics per la industria eólica i per regates (deu estar bé però el que he trobat és de pagament), i els mapes que trobo a la web són bastant simples.

http://www.meteosim.com/es/modelizacion_meteorologica/mapas.php?model=MASS&grid=15km

Volver