Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Enrike dijo:Barna igual, 16 -17 nudos con rachas de algo más de 20
Por fin he probado en condiciones mi syncro 94L con vela 6.1m, si que aguanta viento esa tabla, cerrando a muerte la vela todo el rato, acostumbrado a la slalom me parece un poco lenta, pero aguanta mucho viento, esta tabla con 5m y 25nudos tiene que ir de maravilla.
i ademas siendo un peso pluma? ![loco [loco] [loco]](/foro/smilies/loco.gif)
. Tu penses que vas b de taula pero en realitat vas fotent un castanyasos que flipes i et destroses els genolls, i no t'atreveixes a saltar per que portes molta taula. Pero despres veus a la gent amb 70ltrss i flipes et pasan com cohets i a la minima ioouuuuuujuuuuuuu saltet (forward, backloop....).not dijo:Enrike que la 94 tal con 6.1?? Es comodo? yo tengo que probar la mia de 93 con 6.5 a ver si funciona bien!
jo a les botavares de vela petita ja no porto ni driça em molsta com va pegant cops a la vela.alextxell dijo:mb 25 nussos vas passat de taula, pensa que cuan mes petita mes maniobrable i mes facil per saltar, suf i tot aixo.
Jo tambe he pasat per la etapa de quan mes gran millor per si un cas, pero de veritat que es un error, quan mes petita la taula molt millor.
alextxell dijo:22 nussos i 6.5? pero no haviem quedat que amb 6.5 ja anaveu amb 12 nussos?![]()
alextxell dijo:22 nussos i 6.5? pero no haviem quedat que amb 6.5 ja anaveu amb 12 nussos?![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.