avui diumenge que??

Bueno, jo no m'estresaria molt.

a las 15:30 estava a la base, he muntat 8,5 i anava just, planejava pero hi havia mars de fons i costava molt aguanta el planeig i anava just de vela.
pero he navegat una mica
I tambe he provat una formula de 170 litres i 10 mts força curios la manera que te de navega.

avui al delta a les 9 del mati , navegant amb 8.5 i mestralet a riumar (mestral tramuntana de 10-14nusos).

A partir de la 1 garbinassu al fangar, primer 8.5 un ratet i després 6.5 tensat a muerte... 20 nusos o mes al centre de la bahia segur!
Com anava molt passat he aprofitat per practicar fer el water amb els peus als fosstraps, i sortir planejant directament, es una bona tecnica si no pots fer water pq et catapulta [big-laugh]

Altre cop, super bordo fins al far, i tornar arf(8-10 vegades x 6km cada escursió, segur que dema no hem puc moure!)

Ha durat fins les 20h, segur que a trabu ha estat a petar pero aqui a l'ampolla erem un kite i 2 windsurfs.

Estic emocionat, [victory.gif] la veritat es que ha sigut una potra del 15, enlloc anunciava el garbi.

Dia esplendid tot el dia! (de fet no ha fet mal temps cap dia, els del meteocat que s'ho facin mirar)

A veure si puc posar alguna foto que crec que la dona n'ha fet alguna!

A partir de dimarts entra mestral de veritat.

Ara al vespre si que plou , espero que dema podrem marxar be amb la roulote, sino la tindrem que tornar a deixar aqui i repetir (ho quina pena [roto2gay.gif] )

Jo tambe he navegat, pero a cambrils, a les 14 a entrat sud, de cara, uns 20 nusos m han dit, jo he arrivat mes tard, s ha tapat el dia i a baixat una mica, tot i aixi es planejaba justet per 5m i 100l. hagues anat millor amb 6, pero baja, sessio de 4 a 6 de la trda, aixo si molts kiters. Millor aixo que res

donçs a Castelldefels 0 again, poder hi han hagurt com a molt 8 nussos. Estic desesperat

Al delta a tope!!! ahir 20 nusos passadisim amb 7,5!!! Carles has de anar al Delta!!!! a la Base nomes anaven amb 10 m

Si tens rao, pero es lo que tinc mes aprop de casa.

Josep Maria, tu també ets soci de la BAse?

4 fotos,

josep maria on ereu vosaltres? a trabu?

http://totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=31&t=48761&p=365867#p365867

josep maria dijo:
Al delta a tope!!! ahir 20 nusos passadisim amb 7,5!!! Carles has de anar al Delta!!!! a la Base nomes anaven amb 10 m

Benvigut al foro Josep Maria, cada vegada som mes gent per el foro.

Volver