Avui

A Castelldefels al migdia a sigut brutalllllll, mare meva quins olotes espectacular. El vent una miqueta justet per pasar la trencant asesina de Kastas. El millor dia en molt de temps ( ja se que em repeteixo pero.....quins oltes que hi havien dintre).
Per cert avui he vist uns quants accidentats 2 kiters amb bons talls al cap per cop amb la seva taula, tots 2 a l'hospital. I un windsurfer tambe amb cop al cap per el mastil.

ahir a platja d'aro, algo molt inhuma, vent per 4.5-4.2 i per taula petita, amb mar de fons, uns salts alts, surfejades llarges, i sobretot vent, molt de vent, i nomes 4 windsurfistes, i la platja casi desertica!

Bufff quina sort ekualo! Jo tenia un dinar familiar dissabte i el deivendres em vaig quedar a barcelona [muro]

De totes maneres, tinc una 4.7 pero amb les condicions que dius amb la meva 100L de freestyle com que no... Estic pensant en pillar una taula de 2a mà mes petita estil freewave o wave, de les fanatic que em molen bastant 😁

Pero m'hauria agradat veures navegant, devia ser un dels millors dies a Platja d'Aro!

A mes tinc la meva tabla per reparar i la vela gran tambe! Sort que la tabla en principi nomes es la pintura i en teoria nomes s'haura de lijar una mica..

jo com sempre vaig tard.........
ahir a pals res de res, no vaig poder sortir, encara que vaig anar
a buscar la planxa al shaper.
per cert, joan boada (el shaper) un artista, us ho recomano encara
que millor no anar a veure'l clar

hem consta que divendresal final vàren entrar tambe al tordera fins 28 nusos i mar de por... massa per mi sor que no hi era sino igual m'hagues fet mal....

Al pirineu mal temps.

divndres, encara esta al meu cap, les volades que feia en algunes onades, pero la putada del mar de fons (almenys a platja d'aro) es que per saltar be, t'ha de venir la rampa, i no pujar la onada com una muntanya russa, pero enu...alguna mes que altre volada molt alta

he vist fotos.. de malgrat a la pàgina del ciber99

http://web.me.com/ciber_992/J.Ciber_99/16_18-09-09_Malgrat_windsuf.html#11

tela.... de fet son massa condicions per mi... [risas] soc massa novato !! pero segur que hagues estat be de veure-ho!

Volver