Base mástil mecànica vs tendó

Eugeni

Totalwind Addicted
Mensajes
339
Puntos
0
`Hola companys fa temps que no escric pero encara estic viu
VOlia fer una cosnulta, resulta que he de canviar la base de mastil resulta que m'han enviat una mecanica , son dos peces que similar a aquesta: http://www.nauticexpo.es/prod/chinook-sailing-products/bases-pies-mastil-windsurf-21980-254701.html#product-item_379171
hi ha diferencia amb les tendó de tota la vida?
es millor que la canvii?
MOltes gràcies
 
Jo la canviaria si no es massa molestia. Aquestes crec q es fan servir en taules de molta maniga tipus formula.
 
Això es una tipus cardan. Antigament es veien mes, avui en dia practicament no es fan servir. Es més resistent pero te menys movilitat i segons com caigui la vela por limitar el moviment.
 
jo vaig amb la cardant, concretament la de la marca Nautilux.
He pasat de trencar uns 5 tendons en 3mesos, a no trencar res en 3anys. JO la cardant la trobo molt segura.
 
CARDAN Ekualo, CARDAN.

"Cardant" és una altra cosa... [smilie=gayfight.gif]
 
Si no m'erro, Ekualo es de Girona i alli cardem en comptes de fotre. "Carda una fred..." :D
 
Tornant al tema, jo havia usat bases d'aquest tipus amb les Lightning de F2 (course race) allà pels primers noranta ... no es trencaven mai.
Ara fa molt que no en provo cap, pero sempre han tingut fama de molt segures ...
 
HOla
Be gracies a tots per les respostes
Finalment la he canviat per unn de tendó, ja la tinc a casa encara que la botiga no s'ha fet cèrrec dels costos de la devolució de la base , cosa que hagues estat un detall, pero bé finalment la tinc i aquest cap de setmana espero poder navegar
Gracies i Salutacions a tots
 
Volver
Arriba