Base Nautica de Barcelona

Furio

Usuario
Mensajes
18
Puntos
0
Hola Hola!!!!

Sabeu si la llista d'espera de la Base es dinàmica o estàtica???

M'hi acabo d'anotar i he vist que és molt llarga.

Thanks
 
Moltes gràcies Carli, però tinc un mono que no té altre medecina que navegar i ara no puc.
Vaig veure les intalacions i realment hi ha material que no s'ha tocat amb molt de temps, saps si tenen alguna norma de qui no navega ha de retirar el material o similar??? Sé que cadascú tindrà els seus motius però perjudiquen als qui volem i no podem.

Bon vent i gràcies.
 
Allà hi ha taules del paleolític... podrien muntar un museu i deixar lloc per a la gent que navega... ostres ja! [saludo]
 
Per cert, companys/es, estic, com haureu comprovat semiretirat de l'activitat windsurfística... Condicions pèssimes ja a Barcelona... i ja veurem, però em sembla trigaré a ficar-me a l'aigua... Navegueu per mi i feu fotos, que sempre animen... Va!

Fins aviat,
salvi [saludo]
 
Bones tius, una pregunta jo tinc el amterial desde fa 2 anys a Gava mar i les condicions son regular la veritat, que tla son les condicions en barcelona( em refereixo a la base).

Es pot navegar molt o tambe es molt irregular?
 
El vent predominant a Barcelona és el garbí (SW). Barcelona comença a funcionar de veritat a mitjans d'abril (però un mes abans poden entrar garbinades realment fortes i esporàdiques). A mesura que ens acostem a l'estiu, maig-juny fins al juliol, el garbí, que és un vent tèrmic (directament relacionat amb la insolació) es fa cada cop més freqüent. Només dir-te que la temporada passada de primavera-estiu va ser espectacular, van ser molts els dies de vent. El garbí oscil.la entre 12-14 nusos, el més normal; però de vegades es posa bé de veritat i arriba a 18-20 nusos. Veles? Doncs la 6.5 és la que més es fa servir; la 7.5 per als dies més tontos (10-12 nusets)... i la 5-5.5 per als dies memorables de garbí, per mi el vent de millor qualitat del món!

Només has de repassar els reports de Barcelona en aquest fòrum. Barcelona és un spot excel.lent, només comparable a Malgrat per la manera com es posa el vent de component sud.

salvi
 
salvipardas dijo:
El vent predominant a Barcelona és el garbí (SW). Barcelona comença a funcionar de veritat a mitjans d'abril (però un mes abans poden entrar garbinades realment fortes i esporàdiques). A mesura que ens acostem a l'estiu, maig-juny fins al juliol, el garbí, que és un vent tèrmic (directament relacionat amb la insolació) es fa cada cop més freqüent. Només dir-te que la temporada passada de primavera-estiu va ser espectacular, van ser molts els dies de vent. El garbí oscil.la entre 12-14 nusos, el més normal; però de vegades es posa bé de veritat i arriba a 18-20 nusos. Veles? Doncs la 6.5 és la que més es fa servir; la 7.5 per als dies més tontos (10-12 nusets)... i la 5-5.5 per als dies memorables de garbí, per mi el vent de millor qualitat del món!

Només has de repassar els reports de Barcelona en aquest fòrum. Barcelona és un spot excel.lent, només comparable a Malgrat per la manera com es posa el vent de component sud.

salvi

Completamente d' acord, es més, jo he estat fent un seguiment del vent a Barna aquets estiu i he trobat que quan no fa vent a molts llocs a prop de Barna, a Barna està bufant una mica!!!, he sentit moltes vegades que degut al escalfament de l 'asfalt de la ciutat es generen termics de vent fluix (10-12 nusos)
 
Completamente d' acord, es més, jo he estat fent un seguiment del vent a Barna aquets estiu i he trobat que quan no fa vent a molts llocs a prop de Barna, a Barna està bufant una mica!!!, he sentit moltes vegades que degut al escalfament de l 'asfalt de la ciutat es generen termics de vent fluix (10-12 nusos)[/quote]

€nrique,sempre fas seguiment del vent,a tot arreu,a veure si l'agafas d'una vegada!!!!!!jejejeje,us deixo que em [rambo] [rambo] [rambo] anava a posar un altre pero per si de cas....

Barna es perfecte per sortir amb 120l i veles de 5 fins 12,les que pasen de 7.5 son de formula evidentment,es navega molt be i a la Base te una sortida bastant bona,l'unic,l'espigo del costat pero no molesta gaire,es un bon spot,el recomano si tens oportunitat de anar-hi ves.
 
Volver
Arriba