Bona oferta?

wind-carlos

Totalwind Hero
Hola

Voldria saber si es una bona oferta la que em fan per una mistral de 130L+una vela LOFT 5,9+una vela feta malbé de regal per 700€.

Em vau dir que em pilles una tabla de 125L, pero aquesta de 130L esta be? Penseu que nomes se anar i tornar virar, beach a vegades i navego a Pals. Peso 62 i medeico 1,74.

Es bona oferta?

La difrencia de 125 a 130 no la notaras es mes jo començaria com a minim amb aixo, i el tema del preu...... home de quin any es la taula? tens fotos? i de la vela?
Si et regala una vela feta mal be no es un regal a no ser que tingui molt poqueta cosa i la puguis reparar.
De totes formes tu apreta i fes contraoferta de diguesim 600? es lo que jo faria.

els litres son correctes, patiras una mica al principi, pero despres tindras taulaper temps, falta saber l'any del material.
Si saps anar i tornar amb quin volum de taula o has fet?? si hes 150 litres amb 130 no notaras molt la diferencia pero si es amb una taula de escola de 170 litres els 130 l els notaras.

Saludos

Hola,

Respecte amb quina taula he apres...no ho se, he apres amb les taules que et donen a Pals. No se de quans litres son pero no portaven orza.

L'any de la taula no se de quin any es pero nomes ha estat utilitzada 2 cops. Es una Mistral Explosion de 130L mb aleta de 42 cm, la original. Aqui hi han algunes fotos:

mistral1.jpg

mistral3.jpg

mistral4.jpg

mistral5.jpg

Us la comprarieu? O agafarieu menys volum? Digueume algo.

PD//Si no es poden veure les imatges, cliqueu en el enllaç.
http://img689.imageshack.us/i/mistral5.jpg/
http://img39.imageshack.us/i/mistral6.jpg/
http://img32.imageshack.us/i/mistral3.jpg/
http://img200.imageshack.us/i/mistral4.jpg/
http://img689.imageshack.us/i/mistral1.jpg/ç
http://img689.imageshack.us/i/mistral2.jpg/

GRACIES

Es model 2007, jo la veritat la trobo carisima. La vela que comentas te la dona amb botavara i mastil? O sigui et fa pack? la vela es nova?
En lo que respecta al volum de taula jo discrepo amb el Carli, si vas apendre amb una taula amb orza debia ser com a minim 170ltrs, notaras moltisim la diferencia. Jo no agafaria menos de 130 ni boig. Amb aquesta et costara molt mes que si agafesis una taula de 150ltrs tipo Starboard GO, el que si que es veritat que la 130 la tindras mes temps per que amb la 150 apendras molt mes rapid pero despres set quedara gran.

Es un pack de la vela+taula+alomillor mastil...

Ho farieu? Com podeu veure, la tabla esta en molt bon estat, pero no se si son els meus litres. Com ja he dit, vaig aprendere amb una taula sense orza yi no em semblava gens dificil.

Que farieu?

Estic perdut

No, ja que el venedor és de Vigo, i me la enviaria...no la recomaneu?

no es cap chollo.... i si no ho pots veure-ho menys. jo no ho compraria carles busca algo mes gran 140-150 o si trobes una super oportunitat 130 pero sobretot mes aprop. Que puguis recullri en ma.

pero si a un altre post que vaig obrir em vau dir que em compres una de 125 o 130. Jo crec que pel meu pes la tabla de 130-125 esta be. Pero lo que nose es si les mistral son bones o si aquest model en concret es bo. Estic equivocat respecte als litres que ha de tenir la meva taula?

Gacies

Tiu com ja t'he dit per privat 130 son molt poquets, per algu que vol una primera taula pot preguntar a una de les noies que corren pel forum "NEUS" ella porta una taula de 140ltrs i t'aseguro que pesa menos que tu. Demanali com li va taula i si esta progresant rapid o no.
Mira una de les altres caracteristiques que hauria de tindre una talua per progresar es que el footstraps tinguesin multiposicions ja que quan mes centrats mes facil per poder posarlos.

Jo vaig començar amb una taula de 133 ltrs, i no va ser fins que li vaig comprar a la dona una de 155ltrs, una GO de les antigues, que jo li agafa de tant en tant, que no vaig apendre a posar els peus als footstraps, enganxarme a l'arnes i navegar amb seguretat.
Despres amb la 130 tot va ser molt mes facil, i d'aqui a taules mes petites, pero aquesta es la meva experiencia.

Hola wind-Carlos,

Yo diría que esta tabla esta bien para tu nivel: si la coges mas pequeña, te costara bastante mas drizar y virar.
Podrías escoger una tabla mas grande, pero te haría menos papel una vez sepas navegar un poco...
Ademas, la screamer no es una maravilla para mi gusto pero es una tabla freeride, tranquila, estable. Bien para las primeras planeadas.
Las velas Loft son buenas velas , que sean O2 o Lip.

Ahora, si el trato es tabla +vela=700 euros, me parece un poco caro.
450 euros para la tabla y 250 para la vela? Puede ser, pero tienen que estar bastante perfectas.
Seguro que encuentras algo mas barato por allí.

Has preguntado a WindcenterDenia?

puedes ir con 130 no esta mal pero aprenderas mas rapido con 150, yo comenze hace 2 años y este verano pase de 160 (cuando ya sabia ir con los foots water y arnes) a 122 y me pareci{o un mundo.

EN el club hay un chaval de tu peso que ha emepzado con 105 litros, por aquello de esta es mas pro te va adurar mas y va mucho mejor.... [aiba] y aun no tiene ni el water ni los pies y empezamos igual.
Ademas se pasa 10 minutos para dirzar. A ti lo que te interesa es aprender lo basico y navegar horas , no pasarte horas peleando para subirte a la tabla o drizar la vela...

Claro que 130 no son 105...pero yo me buscaria algo tipo go o techno que puedas arrearle tus primeras catapultas sin romper y luego la vendes en una semana aqui en el foro (siempre que el precio sea razonable), y te compras otra con mas criterio.

es solo una opinion de novato...

un saludo!!!

Pues creo que me voy a quedarme con una de 130L. Pero por lo que me decis no es una de las mejores tablas. Con esta tabla se puede estar estable, empezar a planear y cuando sepa planear, tenerla como tabla grande?

Gracias a todos por las respuestas

Carlos, no le des mas vueltas, 130L es perfecto para progresar ya que pesas poco. Y cuando ya sepas te la quedas como tabla grande y vela 7.5m, con eso planearas con 10nudos, seras la envidia de los demas.

Cuando sepas ya te miraras tablas de 100L o menos.

És la taula que té la meva dona i per mi és una molt bona taula, és una taula fàcil i còmode, amb bon jibe, ràpida, amb bona sortida al planeig... és a dir sense ser la millor en cada apartat, sempre està al cap davant de totes. i sí sense cap mena de dubte serveix per taula gran.

doncs moltes gracies a tots, intentaré negociar amb el venedor pel preu de la taula i ja veurem si me la quedo, pero ma servit per saber quant L de taula he d'agafar...

Gracies, ja us explicaré

Jo he estat donan clases aquest estiu i et puc dir que amb 130 progresaras molt mes a poc que amb 150 pero tu mateix.

Volver