Botavara chinook

alextxell

Totalwind Legend
Hola ya tengo mi nueva botavara, es de la marca chinook

http://www.chinooksailing.com/products/

Al final me decidi por una botavara de aluminio a una de carbono, la decision se baso fundamentalmente en el precio. Estaba entre esta y una Aeron, al final esta tambien por precio, la he comprado en Sailboards Tarifa al 50% de descuento (conportes 107€).
Ahora solo me falta probarla,la comparacion sera con una decathlon (que es la que tenia antes) que me duro 4 sufridas años de maltrato mio y de mi mujer.
No se si sere capaz de notar diferencias navegando o de reacciones de la vela y todo eso, pero si lo noto lo pondre.
En cuanto pueda pongo una fotos.

alextxell dijo:

Al final me decidi por una botavara de aluminio a una de carbono, la decision se baso fundamentalmente en el precio. Estaba entre esta y una Aeron, al final esta tambien por precio, la he comprado en Sailboards Tarifa al 50% de descuento (conportes 107€).
Ahora solo me falta probarla,la comparacion sera con una decathlon (que es la que tenia antes) que me duro 4 sufridas años de maltrato mio y de mi mujer.
No se si sere capaz de notar diferencias navegando o de reacciones de la vela y todo eso, pero si lo noto lo pondre.

Buen precio [ojos2] ya contaras ya.

Por cierto, que suerte tienes de poder compartir con tu mujer esta aficion por el windsurf. En mi caso windsurf es igual a [discutir]

Enhorabuena, tienen buena pinta.
Una cosa que hay que fijarse también es que el cierre sea firme y fuerte, y rápido de usar.

alextxell dijo:

Solo una cosa,felicidades y disfrutala con ganas.

Molt bona compra. El sergio de ST és un tio collonut!

A mi se m'ha trencat una Aeron, la llengüeta del capçal, sistema idèntic a les Tribord. Me'l vaig carregar perquè sóc un animal, ja que vaig muntar amb presses i "a lo bruto"... Miraré si hi ha recanvis. S'ha d'anar en compte amb aquest sistema... ja buscaré fotos...

Però ja m'he comprat una altra botavara de 2a mà. de les contínues. d'una sola peça, ja sabeu... a veure què tal.

Ja ja ja l'has comprat al mateix puesto que jo?. (diguesim per Pals)
Jo tambe m'he comprat una altre de les mateixes mides que la chinook una pro-limit model "pro". Tinc 4 veles que es munten amb la mateixa botavara o sigui que si algun dia coincideixo que la meva dona vol navegar amb 3.9 i jo amb 5.8 donçs no puc, o sigui que.....
Botavara nova, cuan tingui les fotos la penjo.

Aquesta és la llengüeta trencada (la vaig doblegar en sentit contrari massa) del capçal d'una aeron econòmica, el mateix sistema de les tribord. ja ho he notificat a tarifa i m'enviaran un recanvi. això és servei!

foto:

Adjuntos

• IMG_0948.jpg
    IMG_0948.jpg
    59,9 KB · Visitas: 405
Es el mateix sistema de la chinook, no se per que les fan aixins ara.

Mireu aquest és el capçal d'una aeron econòmica (una botavara que va molt bé, per cert) desmuntat. En un o dos dies rebo la peça nova i solucionat directe des de Tarifa. Ok!

Se'm va trencar pq vaig muntar de pressa i se'm va doblegar la llengüeta en sentit contrari, però això ho cobreix la garantia de STarifa.

Adjuntos

• IMG_0950.jpg
    IMG_0950.jpg
    56,5 KB · Visitas: 389
Volver