C2 arriba a la seva fi

salvi

Totalwind Hero
Mensajes
2.146
Puntos
0
Ubicación
Barcelona (Catalunya)
C2, la prestigiosa marca de taules de windsurf custom establerta a Barcelona i regentada per Camilo, anuncia avui al seu blog que atura la seva disribució.

http://c2sailboards.wordpress.com/2011/05/04/everything-comes-to-its-end/?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A+c2sailboards+%28c2sailboards%29

Els fidels la marca podrem continuar comprant directament al shaper polonès: http://www.surfpol.pl/

C2 ha portat a terme durant sis anys una feina de distribució i personalització de taules d'altíssima qualitat a uns preus accessibles, cosa que ningú més ha fet a Catalunya ni a Espanya.

La nostra més sincera felicitació i agraïment per la feina feta.
 
Es el problema, la gent no dona suport a les marques custom. Si llegiu el posts relacionats ni ha de molt negatius, a les hores es normal que plegui.
En altres esports la gent es fa pols per tindre material custom, pero en el windsurf....... i aixo que tots els "pro" van amb taules custom pintades de serie.
Ja se que el problema es despres vendreles, pero si la taula funciona per que vendrela?
 
Una mala noticia sin duda, ya que Camilo es un gran profesional al que conozco desde hace años.

Yo fui uno de los primeros en tener una C2, era una tabla grande Free-slalom muy muy ligera, pero no puede exprimirla bien ya que la tuve para la época en la que empezaba a meter los pies en los footraps, lastima no la conserve ahora [aiba]

Lo de tener material custom bajo mi opinión puede salirte o muy bien o no tanto.

Me explico, fijaros que incluso marcas reconocidas cada año hacen pequeñas modificaciones en sus tablas, modificaciones realizadas por shapers de mucho renombre y en ocasiones en lugar de mejorarlas las empeoran.

Por ejemplo el verano pasado estuve en Lanzarote navegando en el club natalie simon (Fanatic, gaastra) y me dijeron los mismos responsables del club que las fanatic freewave del 2010 no funcionaban tan bien como las del 2009 (eso no quiere decir que las del 2010 funcionaran mal, simplemente que las freewave del 2009 eran la leche)

Por eso pienso que realizar un shape desde cero de una tabla pues puede ser que salga bien, muy bien o no tan bien y por lo tanto uno se "arriesga"

No quiero decir con eso que algunas tablas C2 funcionen mal, ni mucho menos. Solo que creo que no es una cosa fácil.
 
Enrike, jo crec que el sector ha acumulat prou experiència com per fer taules que funcionin bé... Una altra cosa és com el navegant, que és un ésser humà particular, s'adapta a un tipus de taula o l'encerta amb la tria. De vegades pot passar molt de temps fins que dones amb la taula que se t'ajusta millor.

També és cert que les marques introdueixen innovacions potser gratuïtes,per una qüestió de màrqueting. C2 no seguia tant aquest joc i s'adaptava al client, no al revés.

Jo amb C2 estic molt content. Són les millors taules i les més agraïdes que mai he tingut. Vendre-les? Per què?

Si a això hi afegim el magnífic tracte d'en Camilo, el seu consell i atenció, i uns preus competitius com pocs, no puc més que agrair-li tot el que ha fet pel nostre esport.

Potser no se l'ha valorat prou.
 
Jo penso el mateix, les grans marques fan canvis cada any per una questio de marketing pur y dur i moltissimes vegades la caguen i pasa el k diu l'Enrike que el shape d'un altre amy va millor. Aixo no psss amb les custom, cuan un shape funciona funciona.
 
Una lástima lo de C2, hay que recordar los inicios de las ahora grandes marcas, que fueron muy similares, con lo que animo que las buenas ideas y proyectos salgan a la luz y luchen por un lugar en el mercado

Tabou unas custom francesas que ya existían en los años 90, de hecho la bic saxo twin fue diseñada por Fabian de tabou.

RRD un antiguo corredor que después de la competición se fue a recorrer el mundo haciendo reportages en revistas de distintos spots y depués mira la marca que ha creado.

JP jason Polakow, un personaje que pasó hasta por el cine y luego fundó JP cuando las tablas con las que antes navegaba eran las straper que la peña se las traía de Australia y eran amarillas...

Goya...

todas estas iniciativas han tenido un premio final desvancando incluso a los grandes líderes del momento F2 y mistral... Y aquí la expliación no es otra que el producto que han vendido ha sido bueno

Muchas veces en este foro se habla de grandes marcas y marketing relacionando este a sólo una pata del mismo la publicidad/comunicación, y luego la revolución y evolución de diseños de estas marcas a cosas de marketing, cosa que no entiendo y ni mucho menos comparto.

tengo un poco de experiencia en marketing, he trabajado en el sector durante más de 10 años y os aseguro que la parte más importante del marketing mix es el producto.

Por mucha inversión que tengas en publicidad si el producto no es bueno, en el medio plazo no funcionará...

es más el publicitar y provocar la prueba de un producto malo no provocará nada más que el fin de la marca, ya que otra cosa que os puedo asegurar es que los consumidores no tienen un pelo de tontos y conocen aprecian un buen producto y el publitarlo solo hace que generar prueba y la fidelidad te la marca directamente el producto

imaginaros que os compráis una tabla de una marca determinada porque la llevan los pros y luego no va bien, porque hay tablas que no van bien, no hay ninguna que no vaya, pero señores hay tablas que no van bien, y hay tablas que van de pm y cualquiera que la prueba lo reafirma, a mi me ha pasado y a muchos de vosotros tb, pues bien si dais con una tabla mala de una marca determinada, piensas que truño y muy dificilmente la vuelves a comprar...

Moraleja el eje fundamental para el éxito de un proyecto, es el producto... y depués de caer hay que volver a levantarse, ánimo [platano]
 
radjo dijo:
Una lástima lo de C2, hay que recordar los inicios de las ahora grandes marcas, que fueron muy similares, con lo que animo que las buenas ideas y proyectos salgan a la luz y luchen por un lugar en el mercado

Tabou unas custom francesas que ya existían en los años 90, de hecho la bic saxo twin fue diseñada por Fabian de tabou.

RRD un antiguo corredor que después de la competición se fue a recorrer el mundo haciendo reportages en revistas de distintos spots y depués mira la marca que ha creado.

JP jason Polakow, un personaje que pasó hasta por el cine y luego fundó JP cuando las tablas con las que antes navegaba eran las straper que la peña se las traía de Australia y eran amarillas...

Goya...

todas estas iniciativas han tenido un premio final desvancando incluso a los grandes líderes del momento F2 y mistral... Y aquí la expliación no es otra que el producto que han vendido ha sido bueno

Muchas veces en este foro se habla de grandes marcas y marketing relacionando este a sólo una pata del mismo la publicidad/comunicación, y luego la revolución y evolución de diseños de estas marcas a cosas de marketing, cosa que no entiendo y ni mucho menos comparto.

tengo un poco de experiencia en marketing, he trabajado en el sector durante más de 10 años y os aseguro que la parte más importante del marketing mix es el producto.

Por mucha inversión que tengas en publicidad si el producto no es bueno, en el medio plazo no funcionará...

es más el publicitar y provocar la prueba de un producto malo no provocará nada más que el fin de la marca, ya que otra cosa que os puedo asegurar es que los consumidores no tienen un pelo de tontos y conocen aprecian un buen producto y el publitarlo solo hace que generar prueba y la fidelidad te la marca directamente el producto

imaginaros que os compráis una tabla de una marca determinada porque la llevan los pros y luego no va bien, porque hay tablas que no van bien, no hay ninguna que no vaya, pero señores hay tablas que no van bien, y hay tablas que van de pm y cualquiera que la prueba lo reafirma, a mi me ha pasado y a muchos de vosotros tb, pues bien si dais con una tabla mala de una marca determinada, piensas que truño y muy dificilmente la vuelves a comprar...

Moraleja el eje fundamental para el éxito de un proyecto, es el producto... y depués de caer hay que volver a levantarse, ánimo [platano]
[smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif] tomo nota .. yo cuando hago un instrumento mno lo saco a la calle hasta que es perfecto...

que es muy difícil conseguir una reputación , y muy fácil perderla!
 
Neira, gràcies per avisar-me cada cop que surt alguna cosa de c2 als foros, ja no estic gaire connectat...

A tots els que dieu coses bones i als que pensen coses dolentes, gràcies per considerar c2 una marca més. La majoria sabeu que darrera de c2 només estava un shaper que ara sabem qui és, les meves ganes i jo mateix. Però bàsicament jo mateix.

El sol fet de fer-me un forat sense més recursos que un ordinador, un shaper a més de 2500km de casa (a qui jo donava instruccions de com havien de ser les taules, idees de com millorar-les...), les meves ganes i una mica de diners per destinar a invertir-los en el meu hobbie ja és tot un èxit.

La raó per la qual he plegat de c2 és que NO TINC TEMPS ja per dedicar a un projecte que ja considerava esgotat. La meva vida personal i la professional han canviat i vaig decidir tancar una etapa. Volia arribar a les 100 taules abans de passar pàgina, però de ben segur que amb les meves pròpies que em continuaré fent a SURFPOL amb la meva marca "c2" tard o d'hora hi arribaré.

Com a conclusions de tot el que he après al llarg d'aquest temps (que no és poc, haver de "pensar" més de 85 taules i provar-ne jo diria que més de la meitat extraient-ne conclusions, dóna per aprendre molt):

-Darrera d'una taula de windsurf, un cop tretes totes les coses externes (la marca, els anuncis, els pros que les porten, la propoaganda que es fa des de les revistes, les coses que diuen els pros, etc...) hi ha un producte que de per sí NO ÉS TAN CAR com l'estem pagant. El que passa és que la pròpia configuració del mercat i tot el que se li afegeix a la taula la fan un luxe avui per avui (1800€/taula!!!!!!).
-No hi ha taules que vagin bé i taules que vagin malament. El que sí hi ha són taules millors per a unes condicions i taules millors per a unes altres.
-Una taula lleugera és sempre sinònim de "fragilitat". És difícil trobar el punt d'equilibri òptim per a cada client.
-Amb una taula lleugera sempre les sensacions són millors.
-El carbono (o qualsevol derivat) és el material que dóna més sensacions sota els peus. Encara que la taula pesi més. No per ser de carbono ha de ser "més fràgil".
-Una taula custom sempre pot adaptar-se millor a les necessitats de cada un. Una d'aquestes taules "developed in Maui" ens anirà bé al nostre spot habitual al Mediterrani??? Quin sentit té?

Tot això a mi em va fer reflexionar en el seu moment i per aquest motiu penso que mentre pugui continuaré fent-me fer taules custom c2, encara que siguin a títol particular.

Moltes gràcies a tots els que m'heu donat suport al llarg d'aquest temps. Ànims a la gent del sector, perquè Espanya és un mercat molt difícil.

Ens veiem a l'aigua!!!!!!

Camilo

PS: tinc 2 taules que vull treure'm del damunt, són noves i les venc molt barates (125 i 95l).
 
si me malentendisteis , en nin gun momento queria decir que las tablas no fuesen buenas [aiba]

No he probado ninguna pero si la he visto y seguro que son muy buenas.

Suerte Camilo!
 
Les de serie de 2 o 3 anys enrere es deslaminen soletes, tenen molts fallos de fabricació. Jo cuan pugui tinc clar que anire canviant les meves taules a taules custom.
Jo l'unic problema que li veig es que el dia que la vols vendre (pel motiu que sigui) tenen molt menys valor que una de serie [muro] . El que pasa es que si funciona, per que vendrela? pero com deia avans si no et funciona es una merda vendrela.
 
Molt bona sort en els nous projectes laborals i personals que t'esperen.

Suposo que ens continuarem "veient" al foro.

262614995-Good_Luck.gif
 
comparteixo l'opinió d'en salvi.
he tingut una c2 i anava i va molt be i en Camilo un paio molt competent.
el que no anava be, era jo amb 100 kilets de pes.
ara amb 82-83 potsser hauria de recuper-la o be mirar la 95L que te en Camilo.
collons!! veles secret sails i taules C2 que s'ha de fer país.
no es fabriquen aquí, pero les empreses i les persones que les duen si que o son.
Conec poc en Camilo, pero el conec. i em dona la impresió que com diu que es dissenyara els seus propis prototips per ell, potsser ja no li podrem encarregar una tabla, pero no deixara d'anar fent prototips per ell, provant i millorant.pel que penso que contiunuaran haguen C2 per molt de temps, això si en contagotes, haurem d'esperar que es tregui les seves propies quan en dissenyi de noves.
corro a intentar recuperar la meva que vaig vendre!! la vaig canviar per una tabou 115 per questions de pes.
ara miro la 95L, suposo que estará a la web de c2.
salut i bon vent!!
joanjo
 
Jo aquest any he comprat una C2 freemove de 110 litres (diuen que en realitat són uns 106 l) i em va de conya! Planeja de seguida, és tota de carbono ... I pesa 6 kgs, que és una avantatge per transportar-la del cotxe a l'aigua. A més, me la van vendre a molt bon preu. Ara només espero que sigui resistent i que m'aguanti força temps.
 
Volver
Arriba