Campionat del món/Surf Alegre 2010

salvi

Totalwind Hero
Data:
Divendres, 11 Juny, 2010 - 10:00 - Dilluns, 14 Juny, 2010 - 20:00

Des de 1999 es ve celebrant en aquest spot una prova del Circuit Professional de Windsurf - PWA World Tour.

S'han provat amb èxit les diferents disciplines Freestyle, Super Cross i Eslàlom masculí i femení.

Aquest any tindrà lloc del dia 11 al 14 de juny, 2010 a la Platja del Càmping de la Ballena Alegre.

http://www.santperepescador.com

pero no ha sido siempre de lunes a domingo, o sea una semana?
en la pagina de la PWA tambien hay otras fechas.
http://www.pwaworldtour.com/index.php?id=1141

Siempre ha sido una semana. En un weekend se puede dar el caso de que no puedan lanzar ni una manga [sorprendido]

Una cosa es la surf alegre y otra el campeonato

La surf es solo un fin de semana, el campeonato empieza el dia 8

totalment d'accord amb l'Enrike, una cosa es la surf alegre i la festa i xerinola, i lo altre la PWA, io per suposat q i anire ;)

Jo l'any passat em vaig quedar amb les ganes per questió d'examens...Aquest any a veure si sera possible!!!!
Tinc moltes ganes d'anar a veure windsurf i Furgos VW !!!!! Estaria bé reunir-nos uns quants per allà no?? ( Encara no us conec i ja parlo com si fossim de "la familia")jajajajja.
Realement per aixo, no se ben be com va aixo de la Surf Alegre, algú em pot explicar algo??...

Merci!!

jo no hi falto mai des de els ultims 5 anys,
sempre porto el material, la furgo, la familia, i moltes ganes de gresca, vent , etc ......
Espero veure als foreros que coneixo ....(i als que no també).
Si hi ha prova de la pwa, perfecte, sinó festival, barbacoa etc..........
animeu-vos

Podriem fer una trobada, jo segurament pujare sol.

O millor dit !!!!! Trobada de foreros solters o deslligats ( sense dona i fills) que us sembla..

[applaudit] [applaudit] [applaudit] [applaudit] [applaudit] [applaudit]

JO hi seré de fet ja tinc la reserva feta pel bungalow, som dos parelles i la meva filla, pujarerm amb le material, esperem que hi hagi mes sort que l'any passat i faci una mica mes de vent. a veure si ens trovem uns quants i fem una quedada. [windsurfing.gif] [windsurfing.gif] [windsurfing.gif] [platano] [platano]

Volver