Enrike dijo:
Quizas la mejor opción para ir con familia sea El medano (Tenerife) es la isla con mas sitios para visitar.
Costa Teguise (Lanzarote) tambien está muy bien, pero la isla tienes menos cosas para ver y el pueblo es muy parecido al tipico pueblo de la costa catalana enfocado al turismo extranjero por lo que no tiene tanto encanto, pero sigue siendo un sitio muy chulo.
Excel·lent tota la informació, que m'apunto.
Però, pel que fa referència a la illa de Lanzarote, em sento amb l'obligacio de discrepar de l'Enrike.
Per fer turisme Lanzarote és una illa marevallosa. HI ha moltes coses per fer i per veure. El paisatge volcànic és brutal, el Mirador del Río, al nord, la Cueva de los Verdes, los Jameos del Agua, el jardín de cactus, el parc natural, que és EXTRAORDINARI, les cales.... Puf. Amb una setmana no te l'acabes. A més, ha estat protegida arquitectònicament durant molts anys per un artista local, César Manrique, el qual va tenir cura que no s'edifiqués absolutament res que esguerrés el paisatge. El resultat final, al meu parer, ha estat la seva millor obra: la preservació de la illa de Lanzarote.
De Tenerife no en puc dir res, perquè no hi he estat. I, pel que fa a recomanar llocs per fer windsurf, tampoc, perquè quan hi he anat no en feia. El que sí que recordo és que a Famara hi havia molta gent navegant, sobretot kite, i allà em van entrar ganes de tornar a practicar el windsurf. Potser torno a fer windsurf per aquell dia.
Que vagin bé les vacances i, si tens temps, ens ho expliques.