Cap de setmana 11/12/13 Febrer'11

not

Totalwind Legend
Eric per aquests garbins el millor spot sol ser palamós i malgrat , mes al nord comença a entrar mes de terra (ei perfectament navegable , pero perque fer mes kilometres?).

De tota manera es molt possible que entri també a la zona del garraf.

Perooooo centrem-nos en AVUUUUUIIIIII!!! [meparto]

Per cert la rocket a l'aigua JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Mirar el windguru del domingo en Malgrat no hay palabras podemos hacer una trobadeta el domingo en Malgrat que tiene una pinta.... [applaudit]

Bufff que buena pinta no? Yo solo ire si no hay en Castas.

Jo navegaré a Cabrera de Mar, em sembla. A Malgrat s'enfilarà massa i també em queda més lluny. Amb els 15 nusos que entraran de mitjana a Cabrera seré més que feliç i navegaré més estona.

Ja explicareu com us ha anat a Malgrat, els que hi aneu. Sembla que aquests dies s'ha triomfat, allà, no?

Algú pujará a Palamós? Jo treballo fins les 15h (macagoneto!! que mono tengo!!) i li tinc ganes a Palamos, però no arribaria fins les 16h i no se si serà massa just, igual em quedo a Malgrat pero vull onadeta per surfejar i és més fàcil trobarla a Palamós.

Home a les 4 a palamos es molt just silent! si vols onada a malgrat has de anar just devant de la pilona.

Bé, potser m'escapo una mica abans, però es veritat que asegurar a Malgrat ara que els dies són encara curts és millor opció. Veient les fotos d'un día amb bones condicions a la famosa Pilona ja m'agradaria tastar-la. On està la famosa pilona? Com s'hi arriba?

ahora que lo pienso ya navegue en malgrat [bonk] , bueno en santa susana exactamente, donde el chiringuito / club.

donde navegais? o mejor dicho donde entra mejor? [big-laugh]

No se com aneu vosaltre pero de moment aqui a Arenys oca cosa de vent BRR [muro] [muro] [crybaby.gif] [crybaby.gif] [crybaby.gif] a veure so s'anima una mica mes tard

la pilona , pero ei aquest dia jo vaig navegar amb 4.5 (no pas aqui sino devant del club de win ventgrat, peta menys l'onada)

pilona.jpg

Ens posem al devant del ventgrat (A), o altres a la pilona (B) facil:

http://maps.google.es/maps?f=d&source=s_d&saddr=Cam%C3%AD+de+la+Pomereda&daddr=Avinguda+dels+Pins&hl=ca&geocode=FZ9yewIdj_YpAA%3BFYxdewIdzr0pAA&gl=es&mra=dme&mrcr=0&mrsp=0&sz=16&sll=41.643622,2.741711&sspn=0.014319,0.02959&ie=UTF8&ll=41.640255,2.742891&spn=0.01432,0.02959&t=h&z=16

A veure si entra dema!

4h con 7,5 a barna!!
al principio bastante pasado pero fue bajando a lo largo del dia; un gran dia! [sing]

Molt bon dia a malgrat per 5.8 i 90 , poder no ha durat to el que voldriem, pero el fet que hagi baixat a 15 nusos i ningu no ha montat material gran , demostra que ha estat suficient... [applaudit]

El problema es que la platja s'omple de gent rara, que a mes de portar tables blandi -blub, s'hem han mengat les galetes del berenar [carrot.gif] [disparo] [meparto]

sos4l dijo:
4h con 7,5 a barna!!
al principio bastante pasado pero fue bajando a lo largo del dia; un gran dia! [sing]

Estas hecho una maquina, he lleado sobre las 14:30h a la base náutica y la gente habia estado navegando justo hasta ese momento bastante bien con velas de entre 6 y 6.5m pero entonces ha empezado a bajar.

Yo he montado 7.5m al principio un poco justo pero luego se ha reforzado y bastante bien hasta casi la 17h, algo fuerte con mi slalom de 80 de manga en algunos momentos.

Menudo mes de Febrero que llevamos, he contado al menos 7 días navegables en Barcelona y alrededores!!!!!! y el martes parece que otra vez va a entrar. [roto2gay.gif]

not dijo:
Molt bon dia a malgrat per 5.8 i 90 , poder no ha durat to el que voldriem, pero el fet que hagi baixat a 15 nusos i ningu no ha montat material gran , demostra que ha estat suficient... [applaudit]

El problema es que la platja s'omple de gent rara, que a mes de portar tables blandi -blub, s'hem han mengat les galetes del berenar [carrot.gif] [disparo] [meparto]

Sí senyor, molt bones les galetes. Pel proper dia una xocolata amb xurros!

Volver