Cap de setmana 11/12/13 Febrer'11

Enrike dijo:
Estas hecho una maquina, he lleado sobre las 14:30h a la base náutica y la gente habia estado navegando justo hasta ese momento bastante bien con velas de entre 6 y 6.5m pero entonces ha empezado a bajar.

te mentiria diciendo que iba comodo la primera hora... luego como dices bajo un poco y se redució mucho el choppy, entonces ya se podia ir bien!!
a ver si un dia de estos nos juntamos y nos picamos un poco, que al final navegamos casi al mismo sitio [saludo]

Jo he navegat a Cabrera i la veritat és que molt bé. El que passa és que crec que m'hauria de comprar uns escarpins, perquè no em sentia els dits dels peus.

He navegat 1,5 hores anat amb la més gran de les meves dues veles (5,6) i amb la meva única tabla de 135 litres. He acabat rebentada. Feia 3 mesos que no navegava i ho he notat. No sabia si limitar-me a navegar sense provar gaires maniobres, però al final he estat provant trasluchades i el waterstart pel costat que no em surt, i m'he passat bastanta estona a l'aigua.

Avui dormiré plana.

molt b gemma un bon estrenu!!!

Jo també m'he passat motla estona a l'aigua [muro] [smilie=gayfight.gif]

HOla
UN altre big sesion a calella. He començat a les 12 amb 6,2 pero depres ha anat pujant i he hagut de canviar a 5,4 , ha canviat l'aleta de la taula i perfecte, aixi he provat la 113 amb aquesta vela i molt be, no semblava que anes amb un suro, s'ha comportat perfecte, no es el mateix que amb 90 pero tenia ganes de fer prves, estic molt content i DESTROÇAT, el cos ja no aguanta

fern dijo:
Sí senyor, molt bones les galetes. Pel proper dia una xocolata amb xurros!

No te preocupes que el proximo dia me traigo una fiambrera con unas papas bravas! [applaudit]

No nos vamos a quejar... mira que lo pasamos bien ! [big-laugh]

[muro] punxada monumental a Castelldefels, no hem pasat de 10, alguna ratxa de 14 pero despres baixaba a 8 [muro]

alextxell dijo:
[muro] punxada monumental a Castelldefels, no hem pasat de 10, alguna ratxa de 14 pero despres baixaba a 8 [muro]

Ja m'imagino que deus estar pensant que perquè no has anat més a munt. Jo a Girona, avorrit, anava mirant l'observatori de Palamós i el vent del búnker. 24 nusos tot el dia a Palamós i 10-12 a Castelldefels.

En fi. Tindrem més dies...

Per cert, la setmana que ve, com es presenta? Dimarts i dimecres sembla que bé, no?

Com ja heu dit, ha sigut un bon dia a Malgrat , 6m i 97 litres, encara que sobre les 14.00 ha començat a punxar... no ens podem queixar, divendres va ser espectacular [platano]

alextxell dijo:

quina mala sort... i com pot ser qu'en va entrar a barna i no a Castelldefels??? aixo es el mon al reves...

Jo he estat desde les 12:30 fins les 14:00 a Barcelona amb la 6,2.

Sos4l, qui erets? Jo anava amb una Naish Boxer 6,2, era el mes jove de la Base.. [risas]

Segona del any i molt molt be. Em queda pendent els maleits footstraps, necessito mes hores.. [windsurfing.gif]

Igual nos conocemos yo estuve en el CMV hasta hace 2 años

De vez en cuando voy ciñendo desde la Base hasta el CMV el proximo dia que entre para 7.5m me acerco. ¿Con que material navegas tu?

sos4l dijo:
Enrike dijo:
Estas hecho una maquina, he lleado sobre las 14:30h a la base náutica y la gente habia estado navegando justo hasta ese momento bastante bien con velas de entre 6 y 6.5m pero entonces ha empezado a bajar.

te mentiria diciendo que iba comodo la primera hora... luego como dices bajo un poco y se redució mucho el choppy, entonces ya se podia ir bien!!
a ver si un dia de estos nos juntamos y nos picamos un poco, que al final navegamos casi al mismo sitio [saludo]

Bon dia a Malgrat amb 6.5 i 96l de 12 a 14h, llàstima que desprès hagi baixat. I si que és extrany que hagi entrat a Barna i no a Kastas [goofy]

wind-carlos dijo:
Sos4l, qui erets? Jo anava amb una Naish Boxer 6,2, era el mes jove de la Base..
Enrike dijo:
De vez en cuando voy ciñendo desde la Base hasta el CMV el proximo dia que entre para 7.5m me acerco. ¿Con que material navegas tu?

em diu matt, navego al CMV, amb futura 122 i simmer 7,5 blanca i groga (som 3 amb la mateixa vela [aiba] )
els caps de setmana si sopla estic a l'aigua!

el pròxim dia vos aniré buscant, una naish 6,2 i una 7,5 (neilpryde?)+manta!! [punk.gif]

para ilustrar las palabras:

Adjuntos

• Capture d’écran 2011-02-14 à 00.01.32.png
    Capture d’écran 2011-02-14 à 00.01.32.png
    56,5 KB · Visitas: 553
Jo anave cap a Malgrat, pero al veura el busca que Cabrera estaba similar, he anat allí.
He navegat amb 100l. i 5,8m be pero curtet, bo per entrenar.
La veritat, es el lloc que mes aprop aparques del aigua i amb ducha per netejarte tú i el material.
Ademes ia zona clarament de KYTE y de Windsurf, bastant separats, salvo algún Kyte que deriva masa, NOVATILLO!!!!

eiiiiiii kike!!!! rebuenas! feia temps que no entraves al foro! Ja m'explicarás com separen els kites dels winds a veure si podem fer alguna cosa a malgrat...

QUe deriva vol dir que els woins naveguen a sotavent? no seria el normal al reves?

alextxell dijo:

SI heguessis vingut a malgrat , et convidariem a galetetes de xocolata.... [platano2] [bonk]

sos4l dijo:
alextxell dijo:

quina mala sort... i com pot ser qu'en va entrar a barna i no a Castelldefels??? aixo es el mon al reves...

en kastas entro algo mas fuerte a las 16:30, cuando no habia ningun windsurfista, solo kites, la ultima hora muy bien para 6.5 eso si saliendo de noche del agua. la espera merecio algo la pena.

Yo fui uno de los elegidos que estuve en malgrat con 5.3 y 85l como un campeón para mi las dos horas con 20 nuditos fueron suficiente tengo agujetas hasta ...

madre mía como va la JP 85 freewave menudo pepino corre que se las pela y traslucha como pasar un cuchillo por mantequilla calentita [applaudit]

Pero si todo el mundo navego con 6.5 o 7 en Malgrat Radjo? Tu con 5.3? [saludo] eres una maquina.

Volver