Cap de setmana 11/12/13 Febrer'11

No te enfades hombre, revisate los mensajes. La gente ha puesto de 6 a 7, alguno con 5.8 flojito i alguno con 6.5.
que no discuto que tu fueras con 5.3 hombre.

Jo anava amb 5.8 i 90 litres alex i sobrat.... poder al mati amb 6.5 era comode, pero no al mitgdia. el tema estaba en 18-22 tots el winxurfeus que jo vaig veure anaven amb 5.7 o 6 menys algunes secret de 6.5 que la veritat a simple vista semblen mes petites.

També es podia anar amb 6.5 clar... pero passat fijo. Be tambe algun slalomero amb 6.7 pero aixo ja es una altre historia.

5.8 curtet a cabrera comenta kike....

De tota manera hauries tingut de venir per poder-ho comprobar en propia pell. [big-laugh]

PD: ja m'agradari trasluchar a mi com el radjo [muro] [muro]

Si jo no hi vaig seri, o sigui que no puc opinar de com estava. Si es nomes per fotrel ja ja ja.

Ja et dic [muro] vaig punxar monumentalment, pero es que de bon demati marcab 10 i la cosa prometia. De totes formes haven navegat 3 dies aquesta setmana no tenia tant de mono com per fer una kilometrada en diumenge.
Aviam compinta aquesta setmana que donen vent pero tambe pluja i les dos coses son bastant incompatibles [sorprendido] .

Un buen día Alex que pena que no viniste, ya sabes que a la que puedo enchufo 5.3 la gaastra manic 2.005 es muy potente boom de 1.81 la otra opción era 6.5 y como que no....

yo si tenía mono, a ver mañana que tengo el día libre ...

Jo ahir no vaig poder navegar, compromisos familiars, pero el el divendres i el dissabte si que vaig navegar a Barna. Molt bona setmana !!!!

alextxell dijo:
Si jo no hi vaig seri, o sigui que no puc opinar de com estava. Si es nomes per fotrel ja ja ja.

je je ja sabem que es per posar "salsa", la veritat es que travessar barna un diumenge tarda , fa pal!

A malgrat alguns han fet 5 de 5 , jo 4 dies i 3 amb 5.8! m'estic reconciliant amb el material "petit" [heavy]

kikeaudi dijo:
Jo anave cap a Malgrat, pero al veura el busca que Cabrera estaba similar, he anat allí.
He navegat amb 100l. i 5,8m be pero curtet, bo per entrenar.
La veritat, es el lloc que mes aprop aparques del aigua i amb ducha per netejarte tú i el material.
Ademes ia zona clarament de KYTE y de Windsurf, bastant separats, salvo algún Kyte que deriva masa, NOVATILLO!!!!

Ostres, sí que et vaig veure a Cabrera! Ara et recordo! Em sonaves, però pensava que era de veure't navegar per Cabrera. Però havíem coincidit l'any passat una vegada a Malgrat.

Doncs a mi a Cabrera ja em va anar bé. Hi havia una mitjana de 14 o 15 nusos; suficient per mi, i més sent el primer dia de la temporada.

not dijo:
Home a les 4 a palamos es molt just silent! si vols onada a malgrat has de anar just devant de la pilona.

Doncs al final me la vaig jugar i va sortir bé. Vaig arribar quan molts sortien però quedava algú i algú més s'hi ficava, devien ser les 16:30 quan entrava a l'aigua amb 5.3 i 105 litres i vam estar molt bé fins que quasi es posava el sol cap a les 18:00 ó 18:30. Poca estona però donades les circumstàncies ja em dono per satisfet.

Em vaig quedar per Girona a veure si dilluns entrava tramontana però com era de preveure, no va entrar (previ de tramontat amb núvols).

Volver