Cap de Setmana 14/15 Abril

Avui Pals amb 4.5 i 94l (85 era l'ideal). Molt poca onada, bon dia per provar els que tenen ganes de ficar-se a Pals per primer cop. El vent una mica massa amestralat pero ha estat be. A veure dema, la previ es molt forta

al final leucate (le goulet, que con el mondial no se podia ni acercar a la franqui...) con 6,2 muy racheado el sabado
hoy festival en sant marti con 4,0+78, ya tocaba!

silent, para ir a pals me toca esperar algunos meses mas, sigo medio-lesionado, prefiero no arriesgar... [aiba]

sos4l dijo:
al final leucate (le goulet, que con el mondial no se podia ni acercar a la franqui...) con 6,2 muy racheado el sabado

[aiba]

¿Donde aparcáis ahora para navegar en Sant marti?, pasé por allí el viernes y el parking que yo conozco en esta epoca ya es de pago.
http://maps.google.es/maps?q=Sant+Mart%C3%AD+d'Emp%C3%BAries,+L'Escala&hl=es&ie=UTF8&ll=42.138581,3.11721&spn=0.000811,0.001725&sll=40.396764,-3.713379&sspn=6.82628,14.128418&oq=sant+marti+&hnear=Sant+Mart%C3%AD+d'Emp%C3%BAries,+L'Escala,+Gerona,+Catalu%C3%B1a&t=f&z=19&ecpose=42.13790197,3.1172099,65.3,0.018,49.601,0

M'ha passat un colega d'avui per pals.. molt pla no? jo que sempre he tingut por a aquelles onades.... un dia com avui hi hauria de anar!

IMG-20120415-WA0001.jpg

jo ahir a Lapalme amb 5.7 i 116l...molt justet. Avui sessio matinal de 9a1 a Barcares amb 4m i 97l, dspres he baixat cap a stpere (aquarius) 4.5 i 97l xo molt molt guarro

vull un altre finde com aquest...xo amb un disbte més fortet!

ara Leucate....les botigues...un perill per la cartera i x la visa....esq...cuantes temptacions juntes!

not dijo:
M'ha passat un colega d'avui per pals.. molt pla no? jo que sempre he tingut por a aquelles onades.... un dia com avui hi hauria de anar!

Pues eso!!!

No sempre hi han onades avui molt accesiblle. La propera acosteu-vosabans d'anar a St Pere!

Sos4l, trobo mes arriscat navegar amb 4m que a Pals avui!

Enrike dijo:
sos4l dijo:

[aiba]

¿Donde aparcáis ahora para navegar en Sant marti?, pasé por allí el viernes y el parking que yo conozco en esta epoca ya es de pago.
http://maps.google.es/maps?q=Sant+Mart%C3%AD+d'Emp%C3%BAries,+L'Escala&hl=es&ie=UTF8&ll=42.138581,3.11721&spn=0.000811,0.001725&sll=40.396764,-3.713379&sspn=6.82628,14.128418&oq=sant+marti+&hnear=Sant+Mart%C3%AD+d'Emp%C3%BAries,+L'Escala,+Gerona,+Catalu%C3%B1a&t=f&z=19&ecpose=42.13790197,3.1172099,65.3,0.018,49.601,0

Hay un parking gratis un poco escondido, pero ayer estaba petado.
al final tuvimos que pagar el parking. Lo bueno que estas al lado de la playa, con hierba para montar. 1.55€ la hora creo.

silent dijo:
not dijo:

Pues eso!!!

No sempre hi han onades avui molt accesiblle. La propera acosteu-vosabans d'anar a St Pere!

Sos4l, trobo mes arriscat navegar amb 4m que a Pals avui!

Ostras pues sí, viendo la foto no era per tant, pero como bajaba de leucate me pillaba sant marti de camino, y estaba toda la tropa de colegas alli. Ademas, navegar en sant marti con estas condiciones es un gustazo, seguridad, comodidad y olitas!
Pals para la proxima vez!

not dijo:
arrrrggg 8 euros la jornada???? mas gasofa mas bronca de la mujer.... como que no... [meparto]
piensa que si viene puede tomar el sol protegida del viento, en un entorno inmejorable [ojos]
(si se llega temprano el parking gratis siempre tiene sitio)

Avui encanvi a Pals millor no acostar-se. He dormit aqui, durat la nit em despertaven les sotregades del cotxe, i aixo que estava refugiat del vent darrera un edifici. Bufen 40kt de mitja o mes , el mar bull. Dos valents han sortit amb 3.7 i superpassats... Innavegable... A veure si durant el dia s'humanitza...

silent dijo:
Avui encanvi a Pals millor no acostar-se. He dormit aqui, durat la nit em despertaven les sotregades del cotxe, i aixo que estava refugiat del vent darrera un edifici. Bufen 40kt de mitja o mes , el mar bull. Dos valents han sortit amb 3.7 i superpassats... Innavegable... A veure si durant el dia s'humanitza...

Ets l'amo [smilie=worship2.gif] com t'ho montes per estar a totes? ja feu enveja ja , aixo de poder dormir a lloc...

not dijo:
silent dijo:

Ets l'amo [smilie=worship2.gif] com t'ho montes per estar a totes? ja feu enveja ja , aixo de poder dormir a lloc...

Mira qui parla!! el que navega 150 dies l'any... I no estic a totes ni molt menys, ja m'agradaria poder navegar entre setmana com fan alguns... Dissabte mateix em vaig perdre la garbinada a Cabrera sense excusa, per badar. Això si, això de poder dormir al cotxe a peu de platja si que dona una sensació de llibertat... [big-laugh] [big-laugh] [big-laugh] [saludo]

Per cert, al final ens em ficat a Pals. Al cap d'una estona ha vingut més gent, quasitot francesos i algun dels catalans habituals, locals i semipros, ha baixat una mica i alguns han entrat amb 3.7, molt fort però navegable. Després ha entrar un que conec amb 4.0 i com que aguantava bé, jo al darrere. Super fort però es podia, molt divertit, millor dit, molt emocionanat!! Mar gris, bones onades, vent! vent!! molt vent!!!, la ratxa hiperforta, fotia por. Avui si que no era un dia per provar. He estat poca estona, he sortit per descansar un braç que em feia mal i ha tornat a pujar. He tornat a entrar però llavors SI-QUE-FOTIA-POR [sorprendido] , 100 metres i "pacasa" que només tenim 1 vida (si si, tan serio estaba...). He fotut una "siesta" al cotxe i quan desperto ja estan els cracs un alte cop amb la 3.7 navegant com bojos. Llavors semblava que estava un altre cop "tractable", però m'havia tret el traje, fotia fred i m'ha fotut pal. Conclusió: "breve pero intenso", ha valgut la pena. Hi havia el Fred Bonet, a veure si penja el video.

Que vivan "los lunes al sol"!!!! (tot i que avui sol n'hem vist poc)

el de Naish es Julien Taboulet, F100 y el de Tabou Nico Reynes, riders (ex)PWA, de lo mejorcito from Leucate!

sos4l dijo:
el de Naish es Julien Taboulet, F100 y el de Tabou Nico Reynes, riders (ex)PWA, de lo mejorcito from Leucate!

Nivell impresionant el dos, el de la Naish no sabía que era en Julien Taboulet, vaig veure arribar la seva furgo pero a l'aigua no el reconeixia, ara, em va deixar bocavadat com navegaba, millor que el Nico que era del més impresionant que jo havia vist per allà. Nivell molt alt en general, allà no es fica qualsevol, jo era el més "paleto" crec, prova és que no s'em veu a cap toma del video i no hi havia molta més gent [big-laugh]
El vídeo no fa justicia a les condicions, a estonas feia por. Com a prova el de la vela Gun negra, blanca i grissa anava amb 3.3 i 69 litres. A estonas no estava a l'aigua ni ell.

La música, més adeqüada impossible: "I just can't get enoguh, I just can't get enough..." [heavy] [heavy]

Volver