carlesmicro
Totawind Maniac
Eole des de les 12:00 fins a les 15:30 molt bé amb 5,5 i 105l, amb una mica de pluja i traje d'hivern (temperatura de l'aire de 14 graus. Estava més calenta l'aigua!). Després ha parat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
C-llonns! I jo que ahir diissabte anava amb padel que em va deixar en xavi de windiscovery amb bañador i suantsos4l dijo:en port de la selva ....10° en el coche a las 18h![]()
Voler pujar , ja volia. La sargent és qui no voliaEric / wind dijo:Joan, el proxim cop que pugem, si queda lloc t'aviso.joant dijo:Llàstima no haver pogut pujar avui amb vosaltres a frança![]()
Vaig amb en Carlesmicro, company del Bunker i com que te remolc, crec que hi cabria el material de 3 si simplifiquen.
3 en un cotxe sortiria a 25€ anar i tornar de Leucate, crec que val la pena.
xavicdq dijo:doncs diumenge va funcionar pals. vaig navegar 2 horetes amb twinn 90 i 4.7
avui port amb 4.0 bé al ppi i després s'ha desfassat x 3.5..... però hem pogut surfejar. no ho havia fet mai a port!!!! mooolt béee
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.