Cap de setmana 20/21/22 Maig'11

Jordi_montcada

Totalwind Addicted
Mensajes
383
Puntos
0
Ubicación
Barcelona
Ni idea noi. Respon el encara més novatillo desesperat que no posa els peus als straps [fcp]
(Jo volia anar al delta però al final m'he quedat a Barna per imprevist familiar [muro] )
 
Leucate diumenge... pero si falla es una bona punxada! Jo no tinc moviment possible... ames dinar disabte i diumenge! [aiba]
 
Jo estic sortint cap a Leucate, pasare alla el weekend si punxo mala sort. Com a minim surto d'aqui.
 
El món es dels que matinen!!! [smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif] jo con era xove també ho feia.... [smiley_1140.gif]
 
Pels de Méteo France la cosa pinta bé:

5 - Tendance pour la journée du dimanche 22 mai:
Peu nuageux, vent s'orientant Nord-Ouest force 4 à 6, fraîchissant
force 5 à 7. Mer devenant peu agitée à agitée.

http://www.meteosete.com/?q=node/6

http://www.windsurfing33.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=55830&view=next
 
No cal que esxpliqui massa , l'han encertat! el baston marca 35-45 nusos al leucate.

Tornarán amb les saques plenes! [heavy]

Per cert si vas per allí dalt t'aconsello que agafis la taula de 100l , i vas a la palme, que es fa peu a tot el llac, així et pots fer amb ella sense cap perill.
 
Le Goulet: tot el dia per 3.7-4.0 com a màxim. Una castanya de tres parells de c... a Le Goulet. Jo portava 3.7.
Però he de consolidar el planeig. No controlo. Direu que és per la planxa (145l), i segur que sí. Però n'he llogat una de 90 i he desistit als 10 minuts. Al principi he pogut fer un bordo, però després en els waters orçava, m'he cansat. En fi, que l'he tornar. Deu ser massa canvi de 145 a 90. Per cert, que els que llogaven no m'han cobrat més que la coca-cola que he pres, pel poc temps que hi he estat.
Després de reposar, amb la de 145 m'han sortit alguns bordos llarguets, a tota bufa. Però encara no controlo.

Repetiré!!!! [windsurfing.gif]
 
4.5 i pasadettttttt tic petat de tant [000203E9.gif] aquesta setmana termics [heavy]
 
carlesmicro dijo:
Le Goulet: tot el dia per 3.7-4.0 com a màxim. Una castanya de tres parells de c... a Le Goulet. Jo portava 3.7.
Però he de consolidar el planeig. No controlo. Direu que és per la planxa (145l), i segur que sí. Però n'he llogat una de 90 i he desistit als 10 minuts. Al principi he pogut fer un bordo, però després en els waters orçava, m'he cansat. En fi, que l'he tornar. Deu ser massa canvi de 145 a 90. Per cert, que els que llogaven no m'han cobrat més que la coca-cola que he pres, pel poc temps que hi he estat.
Després de reposar, amb la de 145 m'han sortit alguns bordos llarguets, a tota bufa. Però encara no controlo.

Repetiré!!!! [windsurfing.gif]

A Le goulet lloguen material? o has de anar al poble?
 
not dijo:
carlesmicro dijo:
Le Goulet: tot el dia per 3.7-4.0 com a màxim. Una castanya de tres parells de c... a Le Goulet. Jo portava 3.7.
Però he de consolidar el planeig. No controlo. Direu que és per la planxa (145l), i segur que sí. Però n'he llogat una de 90 i he desistit als 10 minuts. Al principi he pogut fer un bordo, però després en els waters orçava, m'he cansat. En fi, que l'he tornar. Deu ser massa canvi de 145 a 90. Per cert, que els que llogaven no m'han cobrat més que la coca-cola que he pres, pel poc temps que hi he estat.
Després de reposar, amb la de 145 m'han sortit alguns bordos llarguets, a tota bufa. Però encara no controlo.

Repetiré!!!! [windsurfing.gif]

A Le goulet lloguen material? o has de anar al poble?

En lloguen al spot mateix, crec recordar que taules i veles naish. La gent que porta el bar. Bon material, no en tenen molt, però esta força nou.
 
not dijo:
A Le goulet lloguen material? o has de anar al poble?

Exactament el que diu oopere. Els mateixos del bar porten el lloguer amb planxes Naish (de vela vaig fer servir la meva i no m'hi vaig fixar). I, tal com diu oopere, no en deuen tenir gaires, perquè no hi havia massa gent i no vaig poder llogar-ne cap de 105, que és el que hagués preferit. La planxa es veia molt nova. 60 euros tot el dia i 25 només una hora. Vaig veure que també tenien un petit vestidor.
 
esteu parlant de le goulet? els alemanys? ja no es la zona selvatica que era abans?? BAR?????????????

que hi han fet alli?? habia sentit que hi feien un aparcament encimentat , pero no tot aixó!! caram! tinc que anar un dia a leucate a veure que han fet allí!
 
Jo estava sol, no sabia on anava i em vaig posar al primer lloc que vaig veure que hi havia gent navegant. Hi ha una mena d'aparcament no asfaltat, però còmode per deixar-hi al cotxe, la furgo o el cotxe i el remolc. És ampli.
El camí fins l'aigua és una mica llarg i és millor anar calçat, perquè, encara que hi ha uns taulons de fusta en els que hi pots anar descalç, en els llocs on no n'hi ha, el terra és un pedregal. N'hi havia que anaven calçats fins l'aigua, allà hi deixaven les xancletes, i fins que paraven de navegar.
A ran d'aigua hi ha vegetació que permet posar el material a recés del vent.
En sortir fas peu. A mig bordo, no. Al final, tornes a fer peu.
Amb el vent que feia (25-35 nusos) el xopi era remarcable.
El bar és a ran d'aparcament. Té taules al sol i una mena de sofàs amb un toldo, a l'ombra. Serveixen dinars (menu Hookipa, Punta Preta i així. Molts tipus d'amanida, que són enooooormes, pel que vaig veure)
El noi que lloga el material el porta amunt i avall amb un quad.
Molts de winds i algun kiter.
Hi ha bon rotllo.
També hi fan classes els dies de cada dia.
Un bon lloc. Per anar-hi si no necessites ones.
 
Sí Dani jo també vaig flipar quan ho vaig veure..a mi m'agradava més com estava abans, però així tampoc està gens malament amb el test center i el bar, això sí, trobo a faltar arbres a la zona d'aparcament.
 
Si home i noies en bikini portant-te un coco-loco no?
 
El cocoloco no, que me sienta regular, pero lo otro no hay problema..no solo de viento vive el hombre.
 
Vamos que antes era asi..
Le_Goulet_3.jpg


y ahora asi..
windsurf_girl2.jpg


entonces ha mejorao!!
 
Volver
Arriba