Cap de setmana 20/7

alextxell dijo:
[big-laugh] soc hibrid!!!!! per on pares?

Turisme al sud de França, amb les planxes al damunt, llac de Matamala ... vaig passar una molt bona tarda allá [windsurfing.gif] fa dos anys ... bon térmic ... si entra, clar ...

Records [saludo]
 
ostres aixó es als Angles , si pot navegar? i pernoctar?
 
A veure, no es Garda, però hi ha un centre d'activitats al bosquet al costat de la presa on lloguen material de windsurf.
Fa dos o tres anys hi verem passar una tarda d'agost, i hi havia un tèrmic de coll...!!! No vaig poder resistir i vaig llogar una horeta una Bic i la vela mes gran que tenien, 7 m crec, el noi no em conneixia, em veia "vellot" i dubtava ... em volia donar una 5,30, a mi que peso 100 Kgs !!! ... al final vaig convencer-lo i vaig passar una horeta llarga planejant com un boig [windsurfing.gif] amb aigua plana (i dolça !!!) en mig d'un paissatge de fàbula !!!
Respecte de la pernocta, no problem, al costat de l'aigua, just a l'altra banda dels Angles hi ha una zona (dues realment ) on et deixen pernoctar tranquilament,
http://www.furgovw.org/index.php?topic=189816.0 Mireu la resposta #11, es el punt bo !!!
Hi ha taules de picnic, pots muntar a l'herba i sortir des d'allà. Hi varem ser la setmana passada (pluja cada tarda = no tèrmic) i aquesta hi tornem a veure si hi ha més sort. Si no, comprarem cerveses Pelforth Brune que m'encanten i farem algún voltet per la zona en bici, hi ha una pila (27 crec) de rutes marcades !!! Ho tenen molt ben muntat els tios !!!

Copyof2013-07-14110845_zps6a87217f.jpg


2013-07-14210526_zpsd3afbe6e.jpg


Sortim d'aqui a una estona, no ens prengueu el lloc !!!
 
Ostres. hi vaig segur ( be cal convencer a la dona..) Portar? 9.2 i 122 i 7.8 i 110 +6mts? o nomes la 7.8 i 110 i 6mts?

Tu que portes?

Espero la teva tornada... perque la setmana vinent encara tinc feina pero l'altre...... Joduc una roulote petita 370. Suposo que no hi ha problema....per accedir.
 
Em deixava una cosa ... en ple 15 de juliol, al vespre passejavem amb forro polar (be, finet, però forro !!!), de tant en tant s'agraeix !!!

Jo porto una 130 L slalom i una 98 freeride. Veles de 4,7 a 8,5, i moltes ganes !!!
Pel que he parlat amb la gent d'allà, el mes corrent amb termic es entre 6 i 7 m. Quan parlava de 8,5 els feia por (això que l'entorn es super segur, a no ser que t'ataqui alguna vaca !!!) [smilie=gaydude.gif] , però jo peso molt, ja veurem (espero )

Si pugessiu aquest finde ens veuriem, l'altre no t'ho asseguro, encara que a la "jefa" li agrada molt per la frescor i la manca d'aglomeracions ... busca la furgo de l'avatar (l'acabo de canviar), es una Jumper.
Respecte de la caravana, al camping cap problema si hi ha lloc, clar, el finde passat estava ple però coincidia amb el Triatló dels Pirineus (dos dies veient passar tios corrent, suant i a punt de morir-se !!!) i ara es temporada alta ...

Al "furgoperfecto" hi havia alguna caravana, no els preocupa gaire, saben que aniràs al super a comprar i a alguna terrassa a fer unes birres, a més estan de rebaixes de roba i material d'hivern ... son mes llestos que nosaltres !!!

Dilluns us diré com esta de lloc aquest finde.
 
Gracies per compartir la info i donar tantes explicacions. Sembla un lloc meravellos i está ben aprop.
Ganes de anar-hi [sing]
 
Si hi vaig serà del 29 al 3 apx.... perque del 14agost al 13 de setembre estema snt peter...
 
jo tambe vul pujar a st Pere, avui o demà. estic veient que entrara millor demà.

He vist alguns comentaris que no es pot aparacar com bans a les platges del aquarius, etc... no es pot accedir-hi?

Que opines alextxell
 
Ahora mismo nada en sant pere... In termic we trust jejejj
La previ ha bajado mucho de todas maneras...
 
Buffffff, no es por joder, porque más jodido estoy yo tras la vuelta, pero despues de 5 dias seguidos de esto:

http://cabezo.bergfex.at/webcam/cabezo/ (no se porqué, se ve pequeñito, darle a la foto para sufrir, o para decidir vuestras próximas vacaciones!!: Para más sufrimiento o ver las vacaciones más claras, darle al icono de la flechita, arriba a la derecha o teclear "V")

estos posts de hastío veraniego me deprimen un poquito. ¿Cuanto falta para el otoño? [big-laugh] [big-laugh] [big-laugh]
 
Benvingut a la realitat!

Ahir vaig anar a punxar a snt pere, i tornant vaig parar a pals perque hi feia SE , pero hem va pillar la calamarçada.

Tota la tarda al cotxe , una pasta en gasofa, punts perduts.... lamentable vaja... [risas]
 
Sembleu nous ostia!!!1 es que no mireu les previs o k? [meparto]
 
Llac de Matemala, punxida total ... sol al matí. sense vent, i aigua cada tarda [muro] ... molt maco, aixó si .
 
No passa res jo estic a Viana i no hi ha res de vent, sort una mica de onades per anar fent el temps i la previ no millora. Millora la previ per onades:-x
 
Volver
Arriba