Cap de setmana 23/23 Oct 2010

crobol

Totalwind Gurú
Mensajes
907
Puntos
0
Segons el Guru, i amb 4 dies vista, Dissabte res (enlloc) y diumenge 15/20knt de tramontana a St.Pere.
¿Algú pensa fer plans? Es per veure si els copiem...

Després de anar al Delta per primer cop, em be de gust provar també el nord (aixi ja cobreixo l'expedient [risas] ). A veure que recomanen els entesos en llegir mapes meteo.
 
Doncs jo també estic pensant de pujar a St Pere el diumenge. Si no es desfaça massa la tramuntana, és clar. Si la previ és la que marca el primer parte del windguru, segurament hi pujaré.
Algú més s'hi apunta?
 
A hores d'ara sembla que entrará diumenge i dilluns moderada per reforçarse una mica el dimarts...
 
Segons la previsió GFS del Guru d'avui, Ni tan sols diumenge hi hauran condicions enlloc.
En canvi si anuncia per dilluns vent direcció NO de 25/30 a St.Pere & rodalies i al Delta...... però dilluns.... [fcp]

A veure com evoluciona, que el WindGuru no se si es gaire de fiar. [sorprendido]
Vamos, que pinta res de res aquest cap de setmana. :(
 
bon dia gent!!çdoncs si, sembla que diumenge tindrem tramuntana a la costa brava nord, inclús a última hora es podria navegar a Pals. l'Espot on es podrà navegar més hores Serà Port......
ara, dilluns s'espera un vendaval!!!
nus veiem a l'aigua
 
[applaudit] sí a port portem una bona ratxa aquesta setmana, i sembla que segueix.

jo diumenge tinc festa d'aniversari d'un amic de la meva filla [muro] però dilluns ja estic reorganitzant l'agenda per aprofitar per poder navegar el migdia.

si algú dilluns va per port si tot va bé, ja ens veurem.
 
No veig clar que entri diumenge, pero desde luego es l'unic puesto que pot entrar. Ara dillins i dimarts [heavy]
 
M'esteu tentant per dilluns fer un Pals com el de diumenge passat... Llàsitma que em va picar un peix aranya i tinc un dit en carn viva, no em convé gens remullar-ho. Però la tentació es taaaan forta... ainssss
 
Jo tampoc me'n refio massa de diumenge, tot i que el vent que marquen el segon i el tercer parte del windguru és el meu. Per mi dilluns estarà massa desfaçat. Però ja em va passar un altre cop que havia d'entrar cap al migdia i no va entrar fins el vespre. Per la meva experiència, la informació del windguru és orientativa pel que fa al vent que ha d'entrar cada dia, però les hores no són gaire de fiar.
 
Jo no ho veig clar, jo no arriscaria. De fet no arrisco, per cert algu ha mirat a França? res ho acabo de mirar.
 
Gemma, quan dius segon i tercer parte del Guru, a que et refereixes? als diferents models predictius (GFS, WRF9km, WRF27km)?
Per que si no es aixo, alguna cosa m'estic perdent.... [bonk]
 
alextxell dijo:
Jo no ho veig clar, jo no arriscaria. De fet no arrisco, per cert algu ha mirat a França? res ho acabo de mirar.


Jo al final tampoc arrisco. Estic una mica cansada de les meves punxades a St Pere, i demà el nòvio no m'acompanya, o sigui que pujar sola i estar allà esperant el vent no em ve gaire de gust. Ara tinc una setmaneta de vacances. A veure si pillés algun dia vent a Malgrat...
 
crobol dijo:
Gemma, quan dius segon i tercer parte del Guru, a que et refereixes? als diferents models predictius (GFS, WRF9km, WRF27km)?
Per que si no es aixo, alguna cosa m'estic perdent.... [bonk]


Sí, als diferents models predictius. Jo casi sempre faig més cas del segon (WRF9km).
 
wind-carlos dijo:
silent dijo:
wind-carlos dijo:
Lo de dilluns i dimarts a Pals es de sonats [goofy]



Presente!! [roto2rie.gif] Ja t'arribarà ja... jeje
Navegaras a Pals silent? Hostia nano, estas sonat sonat! [platano] [sorprendido] [ojos] T'envejo!


Que va que va!! Si lo bo es quan disfrutes amb 15 nusos i les primeres planjades... però quan més en tens, més en vols, i cada cop costa més trobar les condicions que et donen aquelles sensacions que et fan bullir la sang... droga? qui ha parlat de drogues?
 
Una bona tarda d'eslalom a Castelldefels fins 16 nussos i quan ja recollia s'ha començat a aixecar la sorra, segurament hem arribat als 20.
 
Volver
Arriba