Cap de setmana 25-27

A Sant Martí bufa més fort, està més al nord. Si es NW és molt ratxejat, si es N pot estar bé amb les matitzacions que fa l'Alex i si es NE crec que també hi ha onada. A mi Riumar em sembla un lloc molt bo per agafar confiança amb vent fort. Sant Pere també. Tingues en compte que es navega diferent amb veles petites (4,7 i menys) que amb grans: navegues més amb el vent real, no amb l'aparent; la aerodinámica perd importància i la força directa del vent sobre la vela en guanya. Es a dir, la postura es diferent, més erguit, el pes més centrat en la taula i "deixant que la vela estiri de tu" i obrint vela si tira massa enlloc de anar tancant vela i ficant pressió a l'aleta com fas en freeride. Això és el que cal aprendre amb vent fort. La gestió de les onades es capitol apart; això millor practicar-ho per separat en condicions més suaus (5m2). Després ja pots combinar vent fort i onades alhora i veruràs el que és bo!! Requereix el seu temps, per això no desaprofiteu oportunitat de ficar-vos amb vent fort o onades per separat.

silent dijo:
A Sant Martí bufa més fort, està més al nord. Si es NW és molt ratxejat, si es N pot estar bé amb les matitzacions que fa l'Alex i si es NE crec que també hi ha onada. A mi Riumar em sembla un lloc molt bo per agafar confiança amb vent fort. Sant Pere també. Tingues en compte que es navega diferent amb veles petites (4,7 i menys) que amb grans: navegues més amb el vent real, no amb l'aparent; la aerodinámica perd importància i la força directa del vent sobre la vela en guanya. Es a dir, la postura es diferent, més erguit, el pes més centrat en la taula i "deixant que la vela estiri de tu" i obrint vela si tira massa enlloc de anar tancant vela i ficant pressió a l'aleta com fas en freeride. Això és el que cal aprendre amb vent fort. La gestió de les onades es capitol apart; això millor practicar-ho per separat en condicions més suaus (5m2). Després ja pots combinar vent fort i onades alhora i veruràs el que és bo!! Requereix el seu temps, per això no desaprofiteu oportunitat de ficar-vos amb vent fort o onades per separat.

Millor explicat impossible [smilie=worship2.gif]

eeeeeiiiiiii, fotasas del cyber, la novetat es que aquesta vegada m'ha agafat de protagonista en 2, una en un salt que no esta malament (nomalet comparat amb el que es va veure) i l'altre "arrosegant-me" per la sorra, però molt bona esteticament:

http://www.facebook.com/profile.php?id=694768928#!/album.php?fbid=197346750283417&id=100000242791629&aid=49458

Gpe dijo:
Eiiii!
felicitats Silent!! Aviam si tornem a coincidir!

Ja tinc ganes de més Pals, quan més en tens més en vols!! Em recorda a alguna altra activitat física...

je je sou uns craks!!

Pero silent estic d'acord amb carli , els que tenim una vida amb mes compormisos n o pode despalaçar-nos massa , ni massa vegades.

Llavors jo personalment he fet el procés invers, tenia 4.0 mts peró nomes la he fet servir una vegada, i clar desfasat , poc acustumat i a l'hora de la veritat no ho passes be.

Nomes navego 2 vegades o 3 l'any en condicions de 4mts per tant no es "el pez que es mossega la cua"... simplement no es ni peix... [meparto]

Per tant , al finam m'he tret el material petit i m'he quedat amb 4.5, si algun dia no puc navegar per no tenir mala sort.. pero segur que no es mes de un.

not dijo:
je je sou uns craks!!

Pero silent estic d'acord amb carli , els que tenim una vida amb mes compormisos n o pode despalaçar-nos massa , ni massa vegades.

Llavors jo personalment he fet el procés invers, tenia 4.0 mts peró nomes la he fet servir una vegada, i clar desfasat , poc acustumat i a l'hora de la veritat no ho passes be.

Nomes navego 2 vegades o 3 l'any en condicions de 4mts per tant no es "el pez que es mossega la cua"... simplement no es ni peix... [meparto]

Per tant , al finam m'he tret el material petit i m'he quedat amb 4.5, si algun dia no puc navegar per no tenir mala sort.. pero segur que no es mes de un.

+1, mes de un ja m'ho diràn quan tinguin familia amb churunbeles!! pero aprofiteu lo que pogueu que la vida son dos dies i lo que fagis avui no ho tornaràs a repetir [neng]

Jo diria que es masa familiar quasi tothom que s'apunta acaba navegant nomes alli. Jo tinc amics que tenen crios i no es cap problema per ells anar a navegar a on bufi. O es que cuan tens un crio es indispensable que els 2 estiguin 24h al dia amb ell?
Si no navegeu mes es per que no voleu, tot em sona a excuses.

alextxell dijo:
Jo diria que es masa familiar quasi tothom que s'apunta acaba navegant nomes alli. Jo tinc amics que tenen crios i no es cap problema per ells anar a navegar a on bufi. O es que cuan tens un crio es indispensable que els 2 estiguin 24h al dia amb ell?

es nota que no tens fills [meparto].

evidentment no cal estar els dos amb els nens 24 hores, però si entre setmana, com és el meu cas, pràcticament només hi està la meva dona, doncs jo marxo de casa a les 7 i els nens encara dormen (son petits, la nena 4 anys i el nen 1,5) i no arribo a casa fins a les 8 del vespre, i a les 8:30 ja els posem a dormir. Doncs no és just que el cap de setmana també marxi i els deixi amb ella. (si no igual em fotria fora de casa [fcp] )

jo navego els migdies entre setmana si m'ho puc combinar, i exepcionalment algún cap de setmana amb una previsió brutal.

i el tema d'estar a la platja amb els nens i un navega i l'altre vigila nens,quan son petits és molt difícil, primer pq no els pots treure els ulls de sobre i has de tenir-los més o menys controlats, i això és força estressant i a més si hi afegueixes que fa vent, pels nens és molt emprenyat, pq els molesta la sorra... jo a l'estiu prefereixo que no faci vent i així estem els dos pels nens i ens ho passem molt bé.

per tant jo sóc pare i puc assegurar que costa combinar-ho tot i que es pot arribar a fer, (jo l'any passat vaig navegar uns 50 dies) però evidentment, pel que mi respecte, em compensa totalment el fet de navegar menys i tenir nens (tot i que entenc que els que esteu solters o no teniu fills no ho pogueu compartir)

alextxell dijo:
.

Jo abans deia lo mateix que tu, i ara els meus colegues s'en riuen de mí. Ja arribaràs en aquest moment tant bonic de la vida... [smilie=gaydude.gif] a mes es lo que parlem si entre setmana no estàs amb la familia i no els veus, el cap de setmana també tens ganes de estar amb els teus fills si no et passa el temsp volant... [fcp]

carli dijo:
Jo abans deia lo mateix que tu, i ara els meus colegues s'en riuen de mí. Ja arribaràs en aquest moment tant bonic de la vida... [smilie=gaydude.gif] a mes es lo que parlem si entre setmana no estàs amb la familia i no els veus, el cap de setmana també tens ganes de estar amb els teus fills si no et passa el temsp volant... [fcp]

+1 totalment d'acord.

Que si que si que tot aixo es molt maco pero a les hores el que no entenc es de que us queixeu?
M'esteu dient lo maco que es estar amb els nens etc etc i per una altre part que no podeu navegar, que ja us agradaria.....
Puaj com diu aquell em torno a agafar la entrepierna i deixo anar un altre sipiajo [meparto]

alextxell dijo:
Que si que si que tot aixo es molt maco pero a les hores el que no entenc es de que us queixeu?
M'esteu dient lo maco que es estar amb els nens etc etc i per una altre part que no podeu navegar, que ja us agradaria.....
Puaj com diu aquell em torno a agafar la entrepierna i deixo anar un altre sipiajo [meparto]

aquest post ja ha degenerat totalment del títol i ha agafat vida própia.

però alextxell, jo no he vist que cap dels papes es queixin de tenir fills o de que els fills no els deixen temps per navegar més, pq per mi el problema de la falta de temps no és culpa dels fills, si no de la feina, pq si pogués viure sense treballar tindria temps de sobre per navegar.

Buffffff digam-ho a mi que he estat un anyet de E.R.O, el problema es qu crec que a sigut l'any que menys vent hem tingut [muro] com a minim si hagues tingut crius..... [risas]

ostres!! no preteniem degenerar el post!!
tampoc no hem queixo de res, nomes dic que jo (s que puc navegar molt ) pero no puc desplaçarme massa , per tant no navego casi mai en condicions fortes.

EL que he fet es adaptarme al medi... per tant 11 metres i formula y 7 amb slalom [meparto]

spuaj/spuaj ... + prrrrrfffff (patarrot) [meparto]

not dijo:
ostres!! no preteniem degenerar el post!!
tampoc no hem queixo de res, nomes dic que jo (s que puc navegar molt ) pero no puc desplaçarme massa , per tant no navego casi mai en condicions fortes.

EL que he fet es adaptarme al medi... per tant 11 metres i formula y 7 amb slalom [meparto]

+1, a la base amb la vela de 8,5, ja m'agraderia anar amb mes petit.

Volver