Cap de setmana 28/29/30 Gener'11

alextxell

Totalwind Legend
Aprofita per fer punts o per fer quelcom que tinguis pendent.

aprofiteu per anar a esquiar, qui l'hi agradi el Diumenge serà un dia espectacular. Sempre hi quann la previ de neu no es desinfli

Carli, subes este finde? estoy pensando de subir el domingo a ver si cae un buen paquetón hoy y mañana el domingo puede ser espectacular

Repeteixo lo del altre post, aixo es TOTALWIND per paralr de neu obriu un post apart en el general.

Tornara a ser mestral matutino (previsio a dia d'avui), com sempre si no esteu per allà jo no baixaria molts kms per navegar 2h. I si baixey penseu en estar alli a les 08:30 per a les 09:00 a l'aigua per que a partir de les 100:00 sembla que s'acaba. Sembla que a partir de dimarts es torna a posar be.
Jo m'en vaig a fer SNOW [meparto]

adawind dijo:
Despues de casi 2 años de paron windsurfero, hoy me he estrenado, garbi de 14 nudos en kastas, poco a poco iremos pillando el ritmo.
Felicidades [applaudit] Que tal te ha ido?

NO ha ido mal, ahora lo unico que necesito es volver a pillar el equilibrio y practicar, espero volver al nivel de antes ejejjeje, hacia un monton que no utilizaba la driza ejejjee me he dejado las manos.

Tal com diu adawind, 12-16 nusos a Castelldefels amb solet agradable. Dia d'estrena per mi.

Em sembla que la drissa que ha fet servir l'adawind i que li feia mal era meva. Eres tu, Adrián?

Per cert, el contador de MWS sembla que no em funciona. He entrat la sessió, que surt a l'estadística de la web de MWS, però sembla que surten 0 sessions a la signatura de totalwind. Algú sap què faig malament?

Ummm Carles, eres el de la Hornet? ejejejje bueno era una driza rota pero me ha servido. El proximo dia me traigo la mia.

Un placer conocerte espero poder ir mas a menudo.

en barna también hemos navegado, 1h30 planeando con 7,5 [applaudit]
acabó lloviendo, con viento nulo; y con el mar de fondo que había la vuelta ha sido... épica [sorprendido]
esto de entrar/salir por una rampa tiene sus pros y sus contras [muro]

esto dicho, este mes estamos de racha!! 4 de 4 findes navegando [cheer.gif]
este año me gusta

Volver