not
Totalwind Legend
DOns jo ja estic a casa, deprés de tot el dia fora, al final m'ha fet mandra anar al delta (error suposo) hem pujat a sant pere a les 11 estaba desfasadiiiiiiisssim hem medit 50 nusos a la sorra , de fet no hi havia ningú ni a l'aigua ni a la sorra.
DE fet el mar era de plata i el cel marró.
Allí ens hem trobat amb enrik amb qui hem passat el dia amunt i avall.
Com la majoria hem anat a pals que navegaven amb veles de 3.7 i 3.3 suposo que 4mts també. No m'hi he posat peorque crec que patiria mes que no disfrutaria pero tenia molt bona pinta la veritat , suposo que es fan onades pero lo pitjor son les trencants a 80 metres de la platga si et caus alla pots perdre el material o trencarlo , a mes es complica molt tornar a pujar a la taula, pero tampoc ho veig impossible, aixó si cal tenir el jibe controlat.
A les 2h el vent ha baixat molt, ja feia falta 4.7 a pals.
Allí hem trobat com no l'ALex i en josep, i els hi hem fet cas...i hm tornat a sant pere (si si a mes molts han fet l mateix )
A sant pere un parell d'hores amb 4.5 be , m'he sorpes mes comode del que hem pensava, bastant ratxejat pero ham salvat el dia!
EN fi, la tramuntatna es una mica aixó, tingueu sort dema.
DE fet el mar era de plata i el cel marró.
Allí ens hem trobat amb enrik amb qui hem passat el dia amunt i avall.
Com la majoria hem anat a pals que navegaven amb veles de 3.7 i 3.3 suposo que 4mts també. No m'hi he posat peorque crec que patiria mes que no disfrutaria pero tenia molt bona pinta la veritat , suposo que es fan onades pero lo pitjor son les trencants a 80 metres de la platga si et caus alla pots perdre el material o trencarlo , a mes es complica molt tornar a pujar a la taula, pero tampoc ho veig impossible, aixó si cal tenir el jibe controlat.
A les 2h el vent ha baixat molt, ja feia falta 4.7 a pals.
Allí hem trobat com no l'ALex i en josep, i els hi hem fet cas...i hm tornat a sant pere (si si a mes molts han fet l mateix )
A sant pere un parell d'hores amb 4.5 be , m'he sorpes mes comode del que hem pensava, bastant ratxejat pero ham salvat el dia!
EN fi, la tramuntatna es una mica aixó, tingueu sort dema.