Cap de setmana garbí?

salvi

Totalwind Hero
Sembla que Garbí a Sant Pere... Mireu-ho a veure com ho veieu.

La previ és fluixeta, però. Risc de punxar?

Salvi, jo no m'hi arriscaba. A lo millor entra a Barna, dema fara calor i a lo millor entra termic.
Per cert creec que aquest any encara sera mes bo que l'any pasat en lo que respecta als termics.

Ahir dia gran a Castelldefels, estrenada aleta slalom. com ha canviat la taula collonssssss, i avui he comprat una free-ride a traves d'en Camilo aviam si la puc estrenar i us dic algo de com va.

alextxell dijo:
Salvi, jo no m'hi arriscaba. A lo millor entra a Barna, dema fara calor i a lo millor entra termic.
Per cert creec que aquest any encara sera mes bo que l'any pasat en lo que respecta als termics.

Ahir dia gran a Castelldefels, estrenada aleta slalom. com ha canviat la taula collonssssss, i avui he comprat una free-ride a traves d'en Camilo aviam si la puc estrenar i us dic algo de com va.

Sí sí quan tinguis la taula ja explicaras com va que ens interesa a tots.

Perdo companys us he portat a error, no m'he comprat una taula freeride (de moment, pero no trigarem) si no una "ALETA".

Buenas chicos,
al tema de este finde...yo tenía intención de pirar a Roses este domingo para meter mi 6.7 RS:Slalom. Cómo lo veis, suficiente viento??

César

Volver