fersan dijo:
Jo vull una 3.5 per aquest dies
No et pensis. Sembla que quan et compres la vela que et faltava l'ultim dia, el proper dia el vent sempre bufa encara més fort. Cansat de anar pasat amb 4.0 em vaig comprar una 3.5 per els huracans i aquest cap de setmana no l'he aprofitat gaire. Però crec que ha estat més mala pata que un altre cosa.
Dissabte despres de la feina vaig arribar a Pals a les 16:30 i els que sortien de l'aigua deien que anaven bé amb 4.5 i amb molt bones onades. Em fico amb 4.5, tot i la previ de pujar (hauria de haver montat 4.0) i 2 bordos be: mega salt, intento surfejar una mega onada que trenca i les escumes em menjen com la balena es va menjar en Jonas, de un "bocao". Però pinta be. Però llavors começa a pujar i a pujar i es fa innavegable; ni provo de montar més petit. Els anemometres del busca donen 25kt de mitja a Pals i màximes de més de 40, quan els dies que està bé marquen 17kt i max de 32, Port de la Selva marca 40 kts mantinguts i puntes de 60 kt!!!! Al dia seguent estarà "fuera de servicio temporalmente", crec que l'anemómetre s'el va emportar el vent. Més aviat és fora de servei per temporal
![facepalm [rotofacepalm] [rotofacepalm]](/foro/smilies/rotofacepalm.gif)
En canvi a Riumar sembla que ha estat més mantingut i més tractable. Era la opció bona però treballant fins les 15h vaig pensar que no arribaria a temps.
El diumenge a primera hora molt amestralat: poc vent per sortir, molt vent fora i onades. Esperem que se'estabilitzi i monto 4.0. Està molt complicat i no aconsegeuixo sortir (poc vent i molta barrera de escuma molt llarga que no deixa forats per pasar). Despres puja un altre cop a huracá. És el moment de estrenar la 3.5, ara si!!!
![heavy [heavy] [heavy]](/foro/smilies/heavy.gif)
Monto i un bordo molt bé, aquesta vela promet convertir dies innavegables en dies épics, però per increible que sembli, de seguida baixa i em quedo tirat nedant 10 minuts i a pendre pel sac!!
![facepalm [rotofacepalm] [rotofacepalm]](/foro/smilies/rotofacepalm.gif)
El "colmo" no tenir prou vent un cap de setmana com aquest. Despres va tornar a pujar però ja cansat, amb fred i huracà em va ser imposible sortir. En fin, una mica "a contra pelo" tot el cap de setmana. La part positiva compartir amb el Mat que li ha fotut un parell de collons el seu segon dia a Pals. Anim company, pitjor que aquest finde no serà!!! El dies bons disfrutarem com animals!! També que hem conegut una mica alguns dels habituals.
Vídeo del Fred Bonet del diumenge (no us perdeu l'horitzó, el mar totalment blanc; jo vaig arribar a veure mar endins autentics nuvols de escuma a la superficie de l'aigua totalment blanca, fotia por i algun no estava tan lluny, semblava la fi del mon):
El dia anterior a Portiells (França):
Algunes fotos de dissabte matí, que sembla que va ser el millor:
http://www.windsurfcat.com/forumWC/viewtopic.php?t=8950
PD: el gabatxo aquest de l'eslalom està sonat, es veu l'aigua com bull!! Devia haver 60 kts. Be a Pals a estones s'hi semblava. Quan muntara la vela petita de slalom/speed (5.0)???!!!