Com està bufant aquest estiu!

Vicenç

Totalwind Supergurú
Mensajes
1.202
Puntos
36
Ubicación
Mallorca
Jo que em vaig comprar un estel esperant un estiu de sol, calor i mosques... i em trobo que fa un mes que no trec l'estel i tenc la 6.5 amb teranyines.

Estic navegant a sac amb la 5.7 i la rebel 83, també amb 5 m. i fins i tot he tret la 4.5. Com a l'hivern però més sovint i amb banyador. L'aspecte negatiu son les rompents, que estan plenes de banyistes i no hem de pentinar a ningú. Però avui a Sometimes he disfrutat d'alguna serie bona que ha romput enfora amb alguna entrada involuntaria dins la zona balitzada [sorprendido]

Que duri.... Al menys una setmana més, que després ja em tocarà currar [big-laugh]
 
és ben ver...hem pillat bons embats (amb 6'5), alguna borrasqueta xula (dos dies de 5 metros) i un parell de dies de sant elm amb 5'7... [smilie=gayfight.gif] i això que jo m'he despistat aquesta setmana...i que me falta per controlar es tema costa de llevant... [qmeparto] i que no vaig a canpas...i... , i..., ufff! [aiba] me falten moltes coses!!!

per certt, avui s'mm5 marca trui per s'algar-cala murada, què trobes Vicenç??..algú s'apunta a pegar un bot???? [risas]

PD:jo també tenc sa 8 metros amb teranyines...

salut!!!

[bonk]
 
A Palma hi ha component de ponent i em fa l'efecte de que entrarà s'embat. Fonso, un dia que hi hagui un component mes clar de SW m'apunt a fer una sessió per la zona de llevant. Avui nos la jugariem un poquet i son molts kms.
 
Podría funcionar s'Algar, lo que es un poc prest per saber-ho .. la estació de Portcolom marca la direcció correcte, W 6 nusos ... també pot entrar a Palma, pero es prest encara ...
 
19 nusos de wsw marca la estació per lo que pareix que S'Algar funciona.
 
Volver
Arriba