Com veieu Malgrat aquest cds 30 y 1?

Jordi_montcada

Totalwind Addicted
Mensajes
383
Puntos
0
Ubicación
Barcelona
Com veieu la previ? El windguru no dona res, com a mínim fins al dissabte per la tarda.

Dani, per la zona del club on tens el material, com està la platja en quant a banyistes? Es fàcil entrar i sortir?
Em dona que la cosa ha d'estar més tranquil·la que per Barna, no?.
 
Si , ahir i abans d'ahi vam fer sesio de ultima hora amb 6.7 o 7.5 ahir vent fins les 10.

Sembla que avui entrará be. El finde home segur que tenim termic de 13-16 nusos.
Encara que jo si tngués de carregar el cotxe aniria a sant pere, el termic es mes segur, i mes facil per 5.7.

S'aparca be i cap problema amb banyistes , sense kites. Aques cap de setmana que anuncien tanta calor pot ser que hi hagi mes gent pero mai hem tingut problems. Aquest any no tenim canal. Lo seu es sortir i navegar fora boies. (per evitar possibles avisos)

Si vens avisa homeee, a vure si ens veiem.
 
Com la veus aquesta tramuntana? forta? a sant pere? poder agafo 4.5 i 5.2 i 90 litres i cap a munt!

A la tarda sol ser menys ratxejada oi?
 
Pals estarà molt desfassat? Millor anar a st. Pere? Faig amb 96l i 6 i 4.7?

Merceeees i a veure si vaig a l'aigua, ja fa 7 mesos.... [fcp]
 
not dijo:
Com la veus aquesta tramuntana? forta? a sant pere? poder agafo 4.5 i 5.2 i 90 litres i cap a munt!

A la tarda sol ser menys ratxejada oi?


Rara, la veig rara. Molt de gregal i al sud de Franá no la donen molt forta, igual es pot navegar a la costa central o Malgrat amb gregal-llevant (les previs van canviant). S'haura d'estar a l'aguait i amb el cotxe carregat. Tampoc crec que entri superdesfasada i pot ser que acabi d'hora, ja fa molta calor.
 
Penso que no me la jugaré, si entra gregal llevant aqui pues ok, sino reservo punts per els dies de garbí que venen.

Sort per els gasosurfers!
 
Jo estic a st pere i avui estava per vela de 8 metres, jo espero demà a primera hora ja que desprès tin menjar familiar, no té molt bona espina, potser que plogui.

www. kawaii.tc
 
La previ de tramontana sembla molt clara i sembla que será forta o molt forta. No cuadra molt la pluja, i com que fa calor igual es talla, pero de moment pinta molt be. Jo estaré a Pals a primera hora. La direcció agregalada depén del model, ja no es tan clara, no crec que entri a la costa central i crec que caldrà pujar a Girona.
 
Parece que ha entrado fuerte allí , y ahora está subiendo por el norte... que dia mas raro.
 
radjo dijo:
Riumar fuerte fuerte para 3,7 4,2 yo no he llevado material pequeno y no me he metido pero fuerte fuerte
Sempre es diu que a riumar s'ha de portar tot pq mai se sap... I avui ha estat aixi... Vent fort i onades i diuen que a la desembocadura era impressionant. Jo casi la lio... Nomes portava 80l i 4.2 de petit. Si hagues portat la 3.7 i 68l ho hagues montat...

Enviado desde mi GT-I9000 usando Tapatalk
 
Cago en la P!! Pinchazo total en Pals, la tramontana no llegó a entrar. A ratos en Port de la Selva según el busca. En Pals todo el dia tapado, lluvia a ratos y algún amago de entrar viento, pero nada... Eso si, buenas olas, lástima de una brisilla ridícula para salir ni que fuese flotando; alguno hizo surf. Y mientras viendo en el busca que el mistral barria Riumar. Llevo una racha... [muro]

Alex, te vi bajando con la furgo por la autopista, pillaste algo?
 
silent dijo:
Cago en la P!! Pinchazo total en Pals, la tramontana no llegó a entrar. A ratos en Port de la Selva según el busca. En Pals todo el dia tapado, lluvia a ratos y algún amago de entrar viento, pero nada... Eso si, buenas olas, lástima de una brisilla ridícula para salir ni que fuese flotando; alguno hizo surf. Y mientras viendo en el busca que el mistral barria Riumar. Llevo una racha... [muro]

Alex, te vi bajando con la furgo por la autopista, pillaste algo?


Avui pots treure la formula.... [risas]
 
Diumenge a St Pere, s'han navegat algunes estones molt bones. Però intercalades amb estones molt més llargues de vent fluix, aigua i llamps. Quan ha estat més fort, devia estar per 5.2. Jo no he canviat la 5.9 per que no sabia que duraria. Cada ruixat que ha passat, ha deixat un pam més d'onada.
Foscor, solitud i ni una ànima (ni amb estel).
Sort de la companyia dels socorrocos
 
Volver
Arriba