Començo a estar preocupat!!!! Pero ja he matat el gusanillo

joelgt

Usuario activo
Mensajes
29
Puntos
0
Doncs aixó....que començo a estar preocupat per la meva addicció al Windsurf i a TOTALWIND!!!

No arribo ni a "novato", ja que nomes m'he mullat 2 mesos ( agost, setembre del 2009), pero no puc pensar en res més!!!!!( Videos, foro, llibre (tricktionary II), foro, previ, foro, foro....jajajjaja)
Com que no tenia neopre, des de setembre que no toco el meu portavions, pero ja no puc més!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aquesta setmana santa que estaré per l'Estartit, penso estrenar-me segur!!!!! tinc que estrenar l'arnes i la 6.5 que fa uns dies me pillat......UFFFFFFF.... kines ganes que tinc !!!!! [ojos] [ojos]

Si ja estic aixi...Com estare quan començi a enganxarme a l'arnes, a planejar, a posar els peus als straps????...no vull ni pensar-ho!!!!!! [loco] [loco]

Wueno...només volia comentar el meu estat per desfogar-me una mica, ja que se que vosaltres podreu entendre'm, no com la meva novia.....jajajajaja

Bon Vent x tots!!!!
 
joelgt dijo:
Com que no tenia neopre, ....


Sense neopre??????? a l'estartit?? [wooooow.gif] [smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif]

tinc un de curt que hem va petit si vols t'el regalo. Quina talla fas?
 
not dijo:
Sense neopre??????? a l'estartit??

Jajajaja...no no, sense neopre no!!!! m'han deixat un o'neill 3/2 llarg de l'any de la kika, xo farà la seva funció encara!!!!!

Igualment, gracies per l'oferiment not!!! [bow]
 
Tio veient el teu esta ja et puc dir que l'has cagat, venvingut al club.
 
alextxell dijo:
Tio veient el teu esta ja et puc dir que l'has cagat, venvingut al club.
Gracies x la benvinguda!!!

Que le cagat ja fa temps que ho se...sobretot veient com el windsurf a pasat x davant del snowboard fins al punt de plantejar-me vendrem l'equip per comprar un bon neopre!!! I aixo k jo era dels k pujava cada cap de setmana eh!!!! Wueno al final no ho he fet x aixo eh...
 
No et preocupis tots estem igual. Ara tu estas en la fase més greu [bow]
Un parell de consells, no et precipitis venen ta la taula de snowboard i compra'n material com un boig. Ja veure's que no et podràs ficar tot lo que desitgis i necessitares més joguines (snowboard, surf...) per saciar el mono. i un altre no s'aprèn en un estiu o sigui que cuidat que hem d'arrivar a vells...encara q tocats de l'ala.
 
joelgt dijo:
Wueno...només volia comentar el meu estat per desfogar-me una mica, ja que se que vosaltres podreu entendre'm, no com la meva novia.....jajajajaja
Ja se sap, les dones som una mica estranyes ... [haha.gif]
 
Home Iri ja era hora de que set veies el pel no?
 
Ara si que estas perdut, es una droga sense retorn, no te cura, hi ha temporades que consumeixes mes que altres, pero sempre estas pendent d'ella, Has vegut oli, el windsurf a partir d'ara sempre anirà amb tu, formarà part de tu
Felicitats
 
No home no tu no callis, que jo ja pensaba que t'haviem perdut.
 
Ja m'he mullat aquest any!!!!... I estic DESTROSSAT!!! He estrenat la 6.5 i l'arnes. Crec k feia massa vent per començar a enganxar-me a l'arnes i no ho he aconseguit...cada cop que m'enganxava sortia volant!!! Pero a estat molt be. He tret el primer beachstar el primer dia que em possava a provar-ho, i he fet uns quants bordos que m'han destrossat els braços!!
Estic molt content i amb moltes ganes de seguir practicant amb l'Arnes, ja que sense a l'hora i mitja ja no puc mes com m'ha passat avui.

Gracies x llegir-me i bon vent x tots!!!!
 
Enhorabona joel! home una hora i mitja sense enganxar passat de vela ja es prou estona...

Endevant!
 
Volver
Arriba