Compartir material a BCN

saida

Nuevo usuario
Hola a tothom,

Com a alguna gent d'aquí, visc a Bcn però tinc el material a la Costa Brava, així que entre setmana, si fa vent, no puc navegar... M'agradaria trobar algú que tingués el material muntat en algun club de BCN i que poguessim compartir-lo (els gastos també, clar). També puc baixar alguna taula i alguna vela si cal... Normalment navego amb una JP 91 i una Tabou 106 i veles de 5 a 6...

Si algú li interessa la proposta, que m'ho comenti i a veure si arribem a algun acord, ok?

Fins ara!

Saida

En el meu cas ho podem parlar. Estic a la Base Nàutica. A mi no m'importa sempre que tinguis una cura extrema amb el meu material, la qual cosa dóno per suposada.

En cas que vulguis posar el teu material, serà molt difícil perquè ho tinc ben ple. Si de cas es podria treure una de les dues taules... però tot és parlar-ho.

A mi pel tema diners m'aniria bé, perquè estic estalviant per canviar-me la moto, etc.

Jo et dóno el mòbil i ens truquem - 661246020 -. Precisament ara em sembla que baixaré a La Base... aviam si puc remullar una mica el material, que ja toca ;-)

Ja em diràs.

Ah, em dic Salvi.

salvipardas dijo:
En el meu cas ho podem parlar. Estic a la Base Nàutica. A mi no m'importa sempre que tinguis una cura extrema amb el meu material, la qual cosa dóno per suposada.

En cas que vulguis posar el teu material, serà molt difícil perquè ho tinc ben ple. Si de cas es podria treure una de les dues taules... però tot és parlar-ho.

A mi pel tema diners m'aniria bé, perquè estic estalviant per canviar-me la moto, etc.

Jo et dóno el mòbil i ens truquem - 661246020 -. Precisament ara em sembla que baixaré a La Base... aviam si puc remullar una mica el material, que ja toca ;-)

Ja em diràs.

Ah, em dic Salvi.

Ok! D'acord amb tot. Et truco aquesta tarda a veure si som "compatibles".

Volver