HOla crobol, l'adreça del CLub nautic Calella es aquesta:
http://www.nauticcalella.com/catalan/index.php , el mail es
nauticcalella@nauticcalella.com
el telefon de contacte: 93 769 46 00
A Calella Hi ha un club social i escola de vela , amb cayacs , catamarans i escola de windsurf. l'espai per posar el material es vertical de 100x80cm de base i dona per posar 3 taules(dos amb funda) 3 pals,5 veles i dos botavares sense gaires problemes i esta tancat amb clau dins d'un angar que tambe esta tancat amb clau,tenen un espai per posar les veles montades i per rentar-les. aixi com un cavallet per treure-li la sorra a la taula. Hi ha un mariner de vigilanci les 24 h del dia, banys , i canviadors, apart de bar i espai infantil.
El de cabrera tambe es un club social amb bar , pero l'espia per posar material es pitjor, son les tipiques estanteries i entre un loc i l'altre hi ha poc espai, jo el tinc allà pero segurametn canviare a calella a cabrera el lloc on guardar el material no es correcte, es antic i esta robellat, també te per deixar les veles penjades. El problema de cabrera es que en teoria es un espai per soci o sigui que si s'omple et fan treure la taula si ocupes dos espais. També te dutxes i banys , junt l'angar de les taules, de fet es comuniquen en aquest aspecte es millor que Calella
Referent a L'spot en si per Navegar:
Calella no ho conec prou te un canal molt ample de sortida pero no se en condicions de garbi fort o llevat com esta l'estrada a Mar
Cabrera he navegat un parell de cops i lspot es bestial amb Garbi, es genera Chopi per tambe unes onades per saltar i surfejar-les fantastiques,de fet hi ha gent que fa surf , poca cosa mes a dir segur que hi ha gent pel foro que pot fer un informe millor que jo , ja que es un spot molt frequentat, es veritat que quan esta pciat costa entrar.Hi ha molt bon ambient de windsurf molt bon rotllo i gent ja madureta similar a la meva edat
![roto2gay [roto2gay.gif] [roto2gay.gif]](/foro/smilies/roto2gay.gif)
,
A nivell economic a mi em surt mes economic Calella doncs jo necessito dos llocs a Cabrera i aixi i tot no estan ben guarddes coma Cabrera que he de pagar dos espai i ames amb el risc que d'aqui unns anys m'agi d'endur material a casa
![vieja [smiley_1140.gif] [smiley_1140.gif]](/foro/smilies/smiley_1140.gif)
La dona em mata
Espero que haver-te ajudat una mica