Consell al foro

Furio

Usuario
Mensajes
18
Puntos
0
Tinc un nivell bastant bàsic per no dir principiant i m'han ofert una mistral vison de 170 litres, peso els meus 93 kilets.

Vàries mans, però en bon estat.

Que em podeu donar un cop de mà per decidir-me??

Salut i gràcies
 
L'unic que t'aconsello es que amb 170 litres aniras de puta mare pero es quedara grossa a la mica que n'aprenguis, una taula per aprendre i perfeccionar es de 145 o 150 litres a una maniga al voltant dels 70 cms +-, la taula i el model estant be i tambe vec que pesas 93 kg, no es mala idea el 170 litres pero pensa les vegades que vols surtir o lo fanatic que siguis amb els esports, si es per els estius al mediterrani ja et anira be fins els 15-17 nusos, despres et sobrara taula o millor dit volum.

Salut.
 
Moltes gràcies Carli,

la veritat es que m'he anat mirant de 140 litres però m'ha sortit aquesta i agraiexo la teva opinió.

Segueixo meditant.
 
molts llitres, de seguida set quedara gran. Jo miraria 140-150 tipo starboard GO.
A mes aquestes amb tants llitres despres costan de vendre.
 
Sobre tot no baixis de 140ltrs si no t'agobiaras per que cauras molt. Per mi lo millor de 140 a 155.
 
M'han passat una altre oferta, que em podeu dir???

F2 STOKE 145 litres del 2007??

Té molt bona pinta, m'han de passar mes fotos per acabar de decidir.

F2 no em crea cap dubte, les taules de serie d'aquestes marques acustumen a ésser molt encertades. Però el model per sabeu si ha donat bon resultat???

Moltes gràcies, ahir em vàren trucar que ja tinc plaça a la Base Nautica!!!!!

I "yo con estos pelos", que en cara no tinc taula!!!!
 
Es una tabla de free ride para velas grandes, esas van muy bien y ademas tienes tabla para cuando ya domines mas. Los litros son los justitos para tu nivel (segun lo k pusistes), no te agobies si te caes mucho al principio a todos nos ha pasado y nos pasa. De todas formas si despues ves que necesitas mas litros siempre te venderas mejor esa tabla que una de 170ltrs. (por cierto si no te la quedas me pasas a mi las fotos y el telefono del que te la vende, je je je. Ves como es mas facil venderla).
Mi mujer tiene una Starboard GO de 155ltrs y esta supercontenta con ella, yo la he cogido con muy poquito viento y con castaña, y la verdad es k va muy bien.
Lastima del peso (para mi gusto).
 
Furio dijo:
M'han passat una altre oferta, que em podeu dir???

F2 STOKE 145 litres del 2007??

Té molt bona pinta, m'han de passar mes fotos per acabar de decidir.

F2 no em crea cap dubte, les taules de serie d'aquestes marques acustumen a ésser molt encertades. Però el model per sabeu si ha donat bon resultat???

Moltes gràcies, ahir em vàren trucar que ja tinc plaça a la Base Nautica!!!!!

I "yo con estos pelos", que en cara no tinc taula!!!!

hOME, FELICITATS, DONCS JA ENS VEUREM PER ALLÀ A LA bASE... Buscaré algú amb una Stoke, que per cert és com molt bé et diu l'alex una excel.lent elecció.

salvi
 
Gràcies pels consells, això ja va coll avall.

Ara em falta el neopré.....m'han dit 5/3 per l'hivern de Bcn??
 
Furio dijo:
Gràcies pels consells, això ja va coll avall.

Ara em falta el neopré.....m'han dit 5/3 per l'hivern de Bcn??

Yo utilizo un 4/3 con lycra termica debajo y no paso frio.

Lo importante es que te vaya bien ajustado al cuerpo para que entre el minimo de agua posible pero que a la vez te permita tener libertad de movimientos, por eso cuanto mas elastico mejor, pero claro mas elastico = mas caro.
 
A barcelona com diu l'enike, un 3/4 i una simple licra tèrmica a sota, vas perfecte. Jo el dissabte portava un neoprè fi d'estiu sense màniques a sota d'un 3/4 le de forats (+ esparpins tipus mitjó i caputxa Decathlon)... No vaig passar gens de fred.
 
Jo tambe vaig amb un 4.3 i licra interior, pero en el meu cas tambe licra exterior de color vermell que cumpleix la funcio d'enganxarme encara mes el traje al cos (mes que aixo es que per la part de la cremallera s'esta desfent el traje i entra un mica d'aigua) i que puc ser identificat facilment
 
Volver
Arriba