Joant, No soc cap expert, però mesuro i peso mes o menys el que tu, i amb un nivell semblant (Una mica de arnes, una mica de water i passejar amunt i avall sense encara planejar massa), també a la costa central amb alguna escapatdeta als extrems. Aixi que et puc recomanar el que jo tinc i amb el que de moment vaig còmode però noto que encara li puc treure moltíssim suc.
Jo et recomanaria una taula entre 130/140L, 70cm mínim de manega (Fanatic Shark, StarBorad GO, Tabou Rocket...etc) y per a les veles et proposaria 6.0/6.5 i 7.0/7.5 Que també es el que mes faig servir, de moment.
Jo, menys la taula (que vaig trobar una bona oferta en botiga) ho tinc tot de 2a ma i la majoria comprat al foro de TotalWind (veles, Mastils, botavares) i de moment cap pega. Tothom molt seriós i complidor, de fiar.
Quan alguna cosa m'interessa li envio un MP al venedor, posant les meves dades (Nom, mail, mòbil) ja que alguns et truquen altres t'escriuen, i demano fotos del material i concretar les característiques (Mides, Luff, Boom etc etc).
Si trobo que esta be, els hi demano el nº de C/C i faig una transferència incloent els ports (20/25€) Fins ara no he pagat mes de 100/150€ per una vela, Mastil o Botavara, i he comprat veles de 7.5 o 8.7 amb cambers, mastils C100 o C60 i botavares NP de 200/250 i de moment tot de fabula i material en bon estat. Has d'anar ràpid a decidir-te que algunes ofertes volen....
Per les taules, que poder haver rebut cops, et recomano veure el material presencialment abans de comprar. Per material de aquí es molt útil : http://www.windsurfcat.com/forumWC/viewforum.php?f=7&sid=7068f28144074e18cfe91175d65bbf88
En aquest foro de TotalWind ho he trobat casi tot. Bons consells, bon material, un bon club i bons companys. He passat, en uns mesos, de casi abandonar l'esport a gaudir-lo a tope. Estic commogut i emocionat....
![triste [crybaby.gif] [crybaby.gif]](/foro/smilies/crybaby.gif)