CONSELLS PER COMEÇAR A NEVEGAR

+ jp tambe m'apunto pero de catacrack res tampoc, aquests estan a un altre foro je je je je.

Antiguamente si se hicieron algunas "trobadas" con mucha afluencia de foreros, recuerdo especialmente con mucho cariño la que creo que fue la primera la de Trabucador de hace por lo menos 3 años

Después de esa se han hecho varias en Port de la selva, Sant Pere, Leucate y Casteldefeles con Salvi (el gran organizador y creador de este rincon), Rikiwave (El mas loco del foro pero desaparecido en combate) y Eugeni (también se le echa a faltar por aquí).

El resto más o menos seguimos conectándonos y participando en el foro.

A ver si organizamos en serio una para marzo/abril

Crec que no fara falta esperar tant, ara hi ha molta gent que acaba de començar/retornar amb aixo, i que estan navegant tot l'any.
Jo proposo fer-la de totes formes. Per cert aquest divendre per la tarde s'apunta algu a navegar devant del Bunker? La gent nova del Bunker, us apunteu? no importen les condicons (falta molt pero a dia d'avui no hi ha previ) es per navegar i agafar practica en virades, trabutjades, beach........

Je je el sabado en malgrat casi era media "trobada" eramos unos cuantos si llega a venir eric , ya eramsos 7..

en semana santa en el delta estaria bien je je buena temperatura i sitio encantador para todos los niveles. (aparte que egoistamente yo estré por alli 6 o 7 dias... [smilie=gaydude.gif] )

Creo que lo suyo es encontrarse aunque no haya una previ muy clara porque sino va a ser imposible, si al final no hay viento pues no pegamos una paella i una risas que tambien es sano.

Salut

Treballo fins a les 14:00 a les 14:30 a l'aigua? nomes necessitem prou vent per surar i avançar una miqueta amb 8 nussets ja fem.
Carles tu que? Bueno i als demes que pugue/vulgueu tambe, jo dissabte ja no se com ho tindre pero si no podriem repetir. Hem de estar a l'aigua moltes pero que moltes hores, es la unica forma de que surtin les maniobras.

Espero que estas clases magistrales también se hagan mas adelante!!! Los que si somos JOVENES promesas de verdad [meparto] estamos ahora en reclusión por los exámenes, a partir del 21... viento o nieve, lo que mejor pinte!!!

Saludos

alextxell dijo:
Treballo fins a les 14:00 a les 14:30 a l'aigua? nomes necessitem prou vent per surar i avançar una miqueta amb 8 nussets ja fem.
Carles tu que? Bueno i als demes que pugue/vulgueu tambe, jo dissabte ja no se com ho tindre pero si no podriem repetir. Hem de estar a l'aigua moltes pero que moltes hores, es la unica forma de que surtin les maniobras.

Hola!

Ja m'agradaria sortir tan aviat de la feina el divendres, però el meu horari és fins a les 17:00 (al menys, per ara). Potser se m'acut alguna solució i puc escapar-me a les 15 per ser allà a les 15:30. O sigui, que no em comprometo a venir, encara que tinc moltes ganes d'estrenar l'equip i el cap de setmana el tinc ocupat i no podré navegar.
Conclusió: potser vinc divendres i no vinc el cap de setmana.

Pel que fa a la trobada, jo m'hi apunto (si no tinc obligacions familiars, com em passa aquest cap de setmana que ve). Si veiem que algun dia hi ha ventet pel Trabucador o per Sant Pere i algú hi va, jo també. Ja estarem alerta del vent. A mí em fa més gràcia el Trabucador, perquè ho vaig veure perfecte pels que necessitem progressar.

alextxell dijo:
Crec que no fara falta esperar tant, ara hi ha molta gent que acaba de començar/retornar amb aixo, i que estan navegant tot l'any.
Jo proposo fer-la de totes formes. Per cert aquest divendre per la tarde s'apunta algu a navegar devant del Bunker? La gent nova del Bunker, us apunteu? no importen les condicons (falta molt pero a dia d'avui no hi ha previ) es per navegar i agafar practica en virades, trabutjades, beach........

Uaaaaa !!! tinc mono de navegar !!!! entre que el kite (es durillu aprendre a l hivern!!!) i que encara em queda la GO150 i la 6,5 la tinc muntada al Bunker.... crec que el divendres o abans estic a l'aigua amb el windsurf.... mono mono grrrrrrrrrrrrr..... [neng] [qpasaneng2] [platano2]

Animattttttttttt alli estarem, jo tambe treure una GO 155

Volver