Contactes gent del Foro....

Bona tarda

Soc nou per aquí, però he vist el vostre post. Som una parella de Barcelona que hem començat aquest estiu amb el windsurf, una semaneta a Fuerteventura i encara no ens hem pogut tornar a ficar a l'aigua.......i ganes no en falten.
Normalment on navegarem es a Malgrat, ja ho hem intentat dos dies, però res de res......
Accepteu "pingüinos" en alguna de les vostres quedades?

Salutacions

Ei, benvinguts a tots i totes... Sembla que l'estiu s'ha guanyat nous adeptes al wind! Com sempre diem, no discriminem a la gent pel nivell ni tonteries: l'important és el windsurf!!!

Estaria genial fer una quedada amb previsió de garbí per Malgrat (bona opció) o amb previsió de tèrmic o tramuntaneta per Sant Pere, que són spots excel.lents, de fàcil accés i on es pot deixar el cotxe fàcil.

Comencem a posar dates companys!!!

esclar que aceptem pinguinos ..................
la finalitat d'aixó, es poder compartir experiències i coneixer gent .............
jo tampoc soc cap expert, però em sembla que no farem cap competició, al revés
, segur que treurem bones conclusions, i al menys per mi, no serà com agafar la furgo
i anar tot sol a veure si trobo algú.
En fí nois, farem bona pinya i disfrutarem tots plegats segur ..........
ànim

de moment 5-6 de setembre no?

Cap de setmana del 5-6 en principi cap problema, però ho haig de confirmar amb la jefa...jejeje
A nosaltres mentre sigui de Malgrat cap amunt cap problema!!!

Salutacions i gracies a tots!!!!!

xulo xulo xulo, pero penseu que tambe hi ha gent de Tarragon i mes avall en aquest foro. O sigui que una quedada cap a dalt i una altre cap abaix. I esclar una en el mig no?
Je je lo important es quedar i navegar junts, no importa el nivell (de fet ningu en tenim o sigui que....)

jo ho deia perquè el 5-6 estarem per Blanes i cau tot mes aprop, però estic d'acord, una per zona de Barcelona, i va......bueno, una per Tarragona...jjjj

No vull aigualir la festa, però recordeu que alguna vegada hem plafificat una quedada i a última hora tothom ha acabat anant on més li ha convingut, jajajaja!! (començant per mi).

No, a veure, si la previsió és clara ens hem de comprometre. Jo recordo un parell de miniquedades momorables, una al Delta i l'altra a Leucate... Al Prat del llobregat, curiós lloc, també va funcionar.

Si la previ és de garbí, Malgrat és un lloc excel.lent.

El Delta, amb mestral... o tèrmic (menys previsible).

Leucate, assegurat, però lluny.

Sant Pere o Port de la Selva són uns clàssics amb tramuntana, especialment l'últim.

Un tèrmic de sud a Sant Pere seria ideal.

Obro un fil nou per planificar la propera quedada, d'acord?

Jo desconec les altres quedades, pero per part nostre, i podeu comptar segur. El lloc maneu vosaltres. Aixi que salvi ja pots compatr amb dos pinguinos amb moles ganes de remullar-nos. Cotxe i anem on s'hagi d'anar. Avui platja d'aro fiasco. Demà a la tarda baixarem a Malgrat.

Atomant dijo:
Jo desconec les altres quedades, pero per part nostre, i podeu comptar segur. El lloc maneu vosaltres. Aixi que salvi ja pots compatr amb dos pinguinos amb moles ganes de remullar-nos. Cotxe i anem on s'hagi d'anar. Avui platja d'aro fiasco. Demà a la tarda baixarem a Malgrat.

Jo avui he anat a visitar uns amics a Roses (NO wind) i bufava tramuntana... Segur que a Port de la Selva s'ha navegat i ja no diguem a Leucate.

Sort demà a Malgrat... Jo estaré per Altafulla (més amics no surferos)...

D'aquest setembre no passa. A remullar-nos toca 😁

salvipardas dijo:
No vull aigualir la festa, però recordeu que alguna vegada hem plafificat una quedada i a última hora tothom ha acabat anant on més li ha convingut, jajajaja!! (començant per mi).

No, a veure, si la previsió és clara ens hem de comprometre. Jo recordo un parell de miniquedades momorables, una al Delta i l'altra a Leucate... Al Prat del llobregat, curiós lloc, també va funcionar.

Si la previ és de garbí, Malgrat és un lloc excel.lent.

El Delta, amb mestral... o tèrmic (menys previsible).

Leucate, assegurat, però lluny.

Sant Pere o Port de la Selva són uns clàssics amb tramuntana, especialment l'últim.

Un tèrmic de sud a Sant Pere seria ideal.

Obro un fil nou per planificar la propera quedada, d'acord?

Bones jo m'apuntu a la kdd proposada per setembre, ara el 5 o el 6 de setembre jo vull navegar on sigui i amb qui sigui, aixi que sense cap tipus d'intenció de montar una megakedada de máxima convocatoria, quí vulgui sorti aquest cap de setmana nem on sigui!

Gas

Buena propuesta Enrik, si se queda el sabado 5 yo haré todo lo posible por ir.

Mejor continuamos con el hilo de la quedad en este post:http://www.totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=24&t=40229

Volver