Del 15 al 17 maig '09

alextxell

Totalwind Legend
Grrrrr, la situació no pinta gens malament. Demà divendres tramonta/llevant (Que fem? França es molt probable, Arribarà a Sant Pere?, Haurem de pujar a Port?, Baixem fins al Delta?, Tarragona Platja Llarga?)
Dissabte i Diumenge donen que gira i pot entrar un garbinasu (igual pujo a Sant Pere tot el cap de setmana, o baixo al Delta. Collons quin lio, al final fare mes kms que un tonto i segur que es navega a casa).

I de portar material? pues ale un altre follón. Material petit per tramonta y material mitja/gran per garbí.

Perdoneu la meva palla mental matutina, ale ja em poso a treballar.

no ets l'unic q esta axins!!!! dema a la tarda pujar cap a st pere, i disbte potser platja d'aro o st antoni amb sud!! o fins i tot no descarto st pere

ens veiem,

salut i vent

A veure si podem navegar a casa (costa central), perquè si ve de sud...

Ei Àlex, t'hem fet moderador del fòrum, donada la teva implicació i trempera... Ara ja ets una autoritat, almenys aquí, jeje. Ens veiem aviat company.

salvi

Hola,

Jo pujo dema al matí a Sant Pere per 10 dies més, la meva experiencia en aquest Spot es que:
Divendres arrivará la Tramontana al Aquarius. Pero se pot putjar a Port i navegar an menos vela.
Disabte molt probable marinada xaloc, per vela de 6 a 7 m.
Diumenge Sur per vela 5 a 6 m. Pero se pot anar capa Palamos i aixi esteu mes aprop de Barna per la tornada.
Segons las previs sembla millor la Costa Nort que la Sur.

Espero ajuda-ros i si voleu podeu trucarme que si no estic al aigua os informaré.

Bon vent

salvipardas dijo:
Windguru marca garbí a barcelona per dissabte i diumenge. Un bon lloc, sens dubte.

Enrike, Carli, etc.... ens veiem?

Yo tengo mucho mono, el sabado en cuanto se ponga de sur salgo disparado para la base (el domingo no puedo )

A ver si coincidimos Salvi que ya toca

Enrike dijo:
salvipardas dijo:
Windguru marca garbí a barcelona per dissabte i diumenge. Un bon lloc, sens dubte.

Enrike, Carli, etc.... ens veiem?

Yo tengo mucho mono, el sabado en cuanto se ponga de sur salgo disparado para la base (el domingo no puedo )

A ver si coincidimos Salvi que ya toca

Jo cap a les 13,30 màx. estaré allà.

Ja ens veurem!

Confirmat, dema cap a Sant Pere. Camping l'Amfora fins diumenge al tard.
Que navegueu molt per aqui companys.

Avui divendres tramontana a Sant Pere Aquarius.
Vela de 4,7 i 82l. 2 hores Non STOP.
Primer día acertat, aveure els altres dos.

Aquí Barcelona, sud, suau però molt bé. (Quatre mesos sense navegar, això no pot ser bo de cap manera). L'Enrike va com una moto... Salutacions al Carli.

Si a algú li interessa tinc una botavara que allarga fins a 2,12 (continua, pro limit). La canviaria per un altra un pèl més llarga. No importa massa l'estat.

Avui a S'Agaro pintava justet pero a aixo de les 4 han començat a apareixer borregus! Una mica justet per les meves veles...

Esperem a dema`per estrenar l'any que pinta millor [qmeparto]

kikeaudi dijo:
Hola,

Jo pujo dema al matí a Sant Pere per 10 dies més, la meva experiencia en aquest Spot es que:
Divendres arrivará la Tramontana al Aquarius. Pero se pot putjar a Port i navegar an menos vela.
Disabte molt probable marinada xaloc, per vela de 6 a 7 m.
Diumenge Sur per vela 5 a 6 m. Pero se pot anar capa Palamos i aixi esteu mes aprop de Barna per la tornada.
Segons las previs sembla millor la Costa Nort que la Sur.

Espero ajuda-ros i si voleu podeu trucarme que si no estic al aigua os informaré.

Bon vent

Ke tal kike?como va todo?ya navegas????joder que suerte yo demomento esperando a alguien llamado viento,pero se retrasa demasiado,bueno fiera ya diras como ha ido todo.

Hombre Riky!!!!! cuanto me alegro de leerte de nuevo.

A ver cuando nos vemos en el agua.

Salvi gracias pero todavia me considero un novatillo, el water con la mano derecha delante ya lo domino pero conla izquirda todavia me cuesta, y todavia fallo muchas trasluchadas con la 115, no acabo de terminarlas bien, ahora precisamente estoy con eso.

Volver