Del 19 al 26 d'abril

salvi

Totalwind Hero
De dilluns a diumenge a veure si s'aixeca una miqueta de marinada... Amb fórmula, amb slalom, amb taulota i vela gran, qui tingui dues horetes lliures jo crec que farà bullir l'olla.

Almenys a la Costa central, Malgrat és l'spot que com sempre té més punts...

[egipto.gif] :lol: [egipto.gif]

Eugeni tu navegues a malgrat?? no ens coneixem pas...

SI, navego a mataró si tinc poc temps perque tinc el material allí, si tinc mes temps pujo a malgrat, encar que ultimament......, estic estudiant opos [muro] [muro] [muro] y entre aixo y la family doncs fa temps que no pujo. a veure si quedem un dia y ens coneixem, a veure si coincidim en la quedada de primavera. [sing] [sing] [sing] [platano] [platano]

Avui m'escapat a la base, he coincidit amb Enrique, jo amb 7,5 i 145 litres planejava pero justet, 10-13 nusos, pero estat bé.

Molta estona amb 134 i 8.5 donaba la sesacio de que hi habia molt de vent pero no hi habia tant.
Costaba molt planejar, tot el dia per 10 planejades.Aixo si, tot el sant dia al aigua.

Molt be nois!!! a malgrat ha entat mes tard, super session amb formula y 8.5 sense problemes una estona amb ratxes de 16n pero, res la mitja 12-14...

3 de 4 amb la formula!!! (smuak, smuak)

Dema descanso o no hem podré moure!

Per cert hem de començar a pensar amb posar-nos crema protectora... estic com un guiri a calella.... [smilie=gaydude.gif]

Navegaste enrike? ya sabes que si pasas por malgrat te queda pendiente pillar la formula...

Sí navegué, Slalom con 7.5m, perfecto planeando en todo momento. Trasluchadas a porrillo [platano]

Lo de la crema de protección solar totalemente de acuerdo, yo ya hace un par de navegadas que me la pongo, no solo para proteger la piel, sino tambien para evitar que al volver al curro despues de navegar al mediodia llegue rojo como una gamba, va a cantar mucho no????? [risas] de hecho me paso una vez, la excusa, .... que estuve comiendo en una terraza [roto2gay.gif]

Lo de la formula en breve tendremos el radjo y yo una a medias, así que espero probarla pronto, pero creo que para mi va a ser demasiada tabla, con la slalom voy de maravilla con 11 nudos de media.

He estado mirándome las gráficas del anemómetro del viento de ayer lunes en Barcelona y curiosamente estaba mas fuerte a las 12h que entre 14-17h que fue cuando creo que navegamos todos.

El viento de esta semana sigue siendo viento "isobárico" debido al paso de una perturbación, de hecho empezó a llover a ultima hora de la tarde. Mientras no haga mas calor no empezaran a entrar los garbis térmicos que tanto anhelamos.

Volver