Jordi_montcada
Totalwind Addicted
Ey!
El divendres baixo al delta i us volia demanar consell. Hi vaig amb la intenció de practicar amb material propi que encara no tinc gaire per la mà (semblant al que explica en Carles amb la seva nova taula, tret que en el meu cas jo no aventuro una progressió tan ràpida).
Com seré a Sant Carles de la Ràpita, la meva idea inicial es anar a Trabucador (assumeixo q a la mar interior tindré tranquil•litat per provar).
- Com ho veieu? (La previ marca per dissabte SE al migdia girant cap a S per la tarda, i girigai per diumenge matí)
- Alguna opció millor?
- El tema kites, com està per allà abaix? (m´han dit que n'està plé i que es dificil trobar un lloc trànquil)
Perdoneu tanta pregunta, però es que despres de dues setmanes sense tocar aigua, nomes de pensar-hi em poso tonto![gaydude [smilie=gaydude.gif] [smilie=gaydude.gif]](/foro/smilies/gaydude.gif)
Gràcies com sempre !!![saludo [saludo] [saludo]](/foro/smilies/saludo.gif)
El divendres baixo al delta i us volia demanar consell. Hi vaig amb la intenció de practicar amb material propi que encara no tinc gaire per la mà (semblant al que explica en Carles amb la seva nova taula, tret que en el meu cas jo no aventuro una progressió tan ràpida).Com seré a Sant Carles de la Ràpita, la meva idea inicial es anar a Trabucador (assumeixo q a la mar interior tindré tranquil•litat per provar).
- Com ho veieu? (La previ marca per dissabte SE al migdia girant cap a S per la tarda, i girigai per diumenge matí)
- Alguna opció millor?
- El tema kites, com està per allà abaix? (m´han dit que n'està plé i que es dificil trobar un lloc trànquil)
Perdoneu tanta pregunta, però es que despres de dues setmanes sense tocar aigua, nomes de pensar-hi em poso tonto
![gaydude [smilie=gaydude.gif] [smilie=gaydude.gif]](/foro/smilies/gaydude.gif)
Gràcies com sempre !!
![saludo [saludo] [saludo]](/foro/smilies/saludo.gif)
![windsurfing [windsurfing.gif] [windsurfing.gif]](/foro/smilies/windsurfing.gif)
....
![victory [victory.gif] [victory.gif]](/foro/smilies/victory.gif)
) quants nussos calcules que hi havia sobre les 17:00 del dissabte?
. ![cheer [cheer.gif] [cheer.gif]](/foro/smilies/cheer.gif)
![meparto [meparto] [meparto]](/foro/smilies/meparto.gif)
![sherlock [sherlock.gif] [sherlock.gif]](/foro/smilies/sherlock.gif)
![muro [muro] [muro]](/foro/smilies/muro.gif)